کد خبر: ۹۲۳۱۸
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۱:۵۴
بیش از بیست فعال سیاسی و روزنامه‌نگار در داداگاه امروز حضور دارند

درخواست انحلال "مشارکت" و "سازمان مجاهدین" در دادگاه چهارم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: چهارمین دادگاه علنی جمعی از فعالان سیاسی که در وقایع پس از انتخابات بازداشت شده‌اند صبح امروز آغاز شد.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، در این جلسه دادگاه بهزاد نبوی،‌ محسن صفائی فراهانی، فیض‌الله عرب سرخی، عبدالله رمضان‌زاده، محسن میردامادی، ‌سعید شریعتی،‌ كیان تاجبخش،‌ محسن امین‌زاده،‌ مصطفی تاج‌زاده،‌ صادق نوروزی، شهاب طباطبائی،‌ هدایت‌آقایی، مسعود باستانی، حمزه غالبی، سعید لیلاز،‌ علی تاجرنیا، احمدزیدآبادی،‌ محمدقوچانی،‌ محمدرضا جلائی برای رسیدگی به اتهامات خود در جلسه حضور دارند.

در این جلسه نماینده دادستان تهران متن کیفرخواست عمومی این عده را قرائت کرد. دادستان در این کیفرخواست با استناد به یک سند راهبردی، خواستار انحلال حزب مشارکت ایران اسلامی شده است. همچنین در بخش دیگری از این کیفرخواست عمومی با استناد به بیانیه‌های منتشر شده از سوی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی پس از برگزاری انتخابات درخواست انحلال این حزب سیاسی نیز مطرح شده است.


گفتنی است در این جلسه دادگاه سعید شریعتی از اعضای شورای مرکزی جبهه مشارکت متن ندامتنامه‌ای را از سوی سعید حجاریان که توانایی تکلم را ندارد قرائت کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین