کد خبر: ۹۲۳۱۸۳
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳

رونمایی از گزینه اصلی پرسپولیس برای جانشینی بیرانوند

دروازه‌بان اصلی تیم ملی ازبکستان گزینه اصلی پرسپولیس برای جانشینی علیرضا بیرانوند است.
رونمایی از گزینه اصلی پرسپولیس برای جانشینی بیرانوند
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا بیرانوند پس از پایان لیگ بیست‌وسوم با استناد به الحاقیه‌ای، قرارداد خود با پرسپولیس را فسخ کرد و سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان راهی تراکتور شد. از همان روز‌های اول مشخص بود داستان بیرانوند و پرسپولیس این بار قطعا به پایان خود رسیده است، اما همیشه اخبار ضد و نقیضی در این مورد به گوش می‌رسید. 

مدیران پرسپولیس گزینه‌های زیادی برای جانشینی علیرضا بیرانوند داشتند، اما حالا یک گزینه نزدیک‌ترین فرد به چارچوب دروازه پرسپولیس است.

اوتکیر یوسوپوف دروازه‌بان ۳۳ ساله ازبکستان اکنون تبدیل به اصلی‌ترین گزینه پرسپولیس شده است. یوسوپوف تا ۱۱ دی ۱۴۰۳ تحت قرارداد نوبهار ازبکستان است و سرخ‌ها اگر تمایل به همکاری با این بازیکن دارند، ابتدا باید رضایت تیم ازبکستانی را جلب کنند.

مدیران پرسپولیس در ابتدا قصد داشتند سهمیه خارجی خود را خرج پست دروازه‌بان نکنند، اما باتوجه به شرایط پیش آمده، حالا گزینه خارجی بهترین راهکار پیشروی سرخ‌پوشان پایتخت است. یوسوپوف با یک ایجنت نام‌آشنای ایرانی کار می‌کند و لینک شدن او به تیم‌های مختلف هم بی‌ربط به این موضوع نیست.

طبق شنیده‌ها اوستون اورونوف هم این دروازه‌بان را تایید کرده و مدیران پرسپولیس درحال بررسی نهایی این انتقال هستند. اکنون باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار اوتکیر یوسوپوف است و آیا او به ایران می‌آید یا نه.

منبع: فوتبالی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین