کد خبر: ۹۲۳۱۹۷
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷

وقتی سامان فلاح و ثابت‌ایمانی هم‌سرنوشت نیستند!

سامان فلاح یکی از خریدهای استقلال در نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌وچهارم است که قطعا می‌تواند کمک شایانی به خط دفاعی آبی‌ها کند.
وقتی سامان فلاح و ثابت‌ایمانی هم‌سرنوشت نیستند!
آفتاب‌‌نیوز :

استقلال در لیگ بیست‌ودوم با ریکاردو ساپینتو فوتبال خوبی بازی می‌کرد، اما درنهایت موفق به تکرار قهرمانی در لیگ برتر نشد و این پرسپولیس بود که پس از یک فصل دوری از جام، بار دیگر با یحیی گل‌محمدی در رده اول جدول رده‌بندی قرار گرفت.

ساپینتو پس از اتمام بیست‌ودومین دوره لیگ برتر استقلال را ترک کرد و به عنوان سرمربی آپوئل انتخاب شد. سکان هدایت آبی‌پوشان پایتخت پس از مرد عصبانی پرتغالی به جواد نکونام سپرده شد و حالا او برای دومین فصل متوالی روی نیمکت استقلال خواهد نشست و امیدوار است با خرید‌هایی که تا امروز برای تیمش انجام داده، شرایط در فصل آینده، باب میل او و تیمش رقم بخورد.

یکی از خرید‌های استقلال در نقل‌وانتقالات تابستانی سامان فلاح است. سامان تنها ۲۳ سال سن دارد و این موضوع باعث شده میانگین سنی خط دفاعی آبی‌ها هم کاهش پیدا کند.

در نیم‌فصل لیگ بیست‌ودوم بود که استقلال با ارسال نامه‌ای برای پیکان شرایط جذب سامان فلاح و غلامرضا ثابت‌ایمانی را جویا شد. ریکاردو ساپینتو تاکید زیادی روی جذب این دو بازیکن داشت، اما پیکانی‌ها برای صدور رضایتنامه مبلغ سنگینی را درخواست کردند که پرداخت آن از توان استقلال خارج بود و انتقال فلاح و ثابت‌ایمانی به استقلال منتفی شد. 

سامان البته پس از پایان همان فصل به گل‌گهر پیوست، اما ثابت‌ایمانی با اینکه پیشنهادات مختلفی دریافت کرده بود، با "نه" مدیران پیکان در این تیم باقی ماند. سامان فلاح پس از درخشش با پیراهن گل‌گهر، با پیشنهاد استقلال مواجه شد و آبی‌ها پس از جلب رضایت تیم سیرجانی موفق شدند سامان فلاح را آبی‌پوش کنند. شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که سرنوشت ثابت‌ایمانی چه شد و چرا اکنون خبری از او به‌گوش نمی‌رسد؟ غلامرضا ثابت‌ایمانی هنوز هم تحت قرارداد پیکان است با این تفاوت که مصدومیت آشیل باعث شده او چند ماهی از مستطیل سبز دور باشد و طبق شنیده‌ها در نیم‌فصل لیگ بیست‌وچهارم شرایط بازی را پیدا می‌کند. سرنوشت عجیب بی‌رحم است!

منبع: فوتبالی 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین