کد خبر: ۹۲۳۲۸۷
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵

تلاش‌های علی قلی‌زاده برای حضور در پرسپولیس

علی قلی زاده تلاش‌های خود را برای بازگشت به فوتبال ایران ادامه می‌دهد.
تلاش‌های علی قلی‌زاده برای حضور در پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

مذاکرات باشگاه پرسپولیس با باشگاه لخ پوزنان لهستان و همین طور علی قلی زاده ادامه دارد. باشگاه پرسپولیس مدتی قبل با ارسال نامه‌ای رسمی به این باشگاه لهستانی خواهان جذب قلی زاده البته به عنوان بازیکن قرضی شده بود. این درحالی است که شنیده می‌شود دو باشگاه استقلال و تراکتور نیز با ارسال نامه رسمی و ارائه پیشنهاد مالی به باشگاه لهستانی خواهان جذب علی قلی زاده شده اند، اما این هافبک ملی پوش به مدیران باشگاهش اعلام کرده تمایلی به حضور در این دو باشگاه نداشته و می‌خواهد در باشگاه پرسپولیس فوتبالش را ادامه دهد.

همان طور که روز قبل خبر دادیم قلی زاده به مدیران باشگاه لخ پوزنان اعلام کرده از نظر روحی آماده بازی در این تیم نیست و حای حاضر است مطالباتش را هم به این باشگاه ببخشد به شرطی که رضایت نامه اش برای حضور در پرسپولیس امضا شود و او فصل بعد به جمع سرخ‌های تهرانی ملحق شود. البته که احتمال موافقت سران باشگاه لخ پوزنان با جدایی قلی زاده و حضورش در پرسپولیس کم است و آن‌ها همه چیز را به نظر نهایی سرمربی تیم موکول کرده اند تا نیلز فردریکسن دانمارکی که این فصل هدایت لخ پوزنان را برعهده گرفته در مورد قلی زاده تصمیم بگیرد. در همین ارتباط گویا علی قلی زاده قرار است با سرمربی تیمش نیز گفتگو کرده و نظر مثبت او را جلب کند. از این رو باید دید می‌تواند رضایت نامه اش را از این باشگاه لهستانی دریافت کند یا نه.

تیم لخ پوزنان در هفته اول فصل جدید لیگ استراکلاسا لهستان، به مصاف گورنیک زابژه رفت و موفق شد در ورزشگاه اختصاصی‌اش با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد. جالب این که قلی‌زاده در این بازی نیمکت نشین بود و از دقیقه ۶۰ به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد و عجیب این که در دقیقه ۸۴ بازی با مربی تیم حریف درگیر شد تا داور بازی او را با کارت زرد جریمه کرد.

این هافبک ملی پوش۲۷ ساله تا سال ۲۰۲۶ با باشگاه لخ پوزنان قرارداد دارد و طبق اعلام رسانه‌های لهستان گران‌ترین نقل و انتقال فوتبال این کشور محسوب شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین