کد خبر: ۹۲۳۳۲۲
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵

اولین حمله سنگین کامالا هاریس به ترامپ

«تبلیغات انتخابی اش فقط مربوط به دونالد ترامپ نیست بلکه برای چشم انداز آینده آمریکاست. ترامپ مجرم است. در طول مسیر کاری ام به عنوان دادستان کل مجرمانی امثال دونالد ترامپ را محامه کرده ام. به آزادی، فرصت و عدالت برای همه و نه فقط برای برخی باور دارم.»
اولین حمله سنگین کامالا هاریس به ترامپ
آفتاب‌‌نیوز :

هاریس با مجرم خواندن ترامپ تأکید کرد: «در طول مسیر کاری‌ام به عنوان دادستان کل مجرمانی امثال دونالد ترامپ را محامه کرده ام.»

به گزارش الجزیره، «کامالا هاریس» کاندیدای حزب دموکرات آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا حمله سنگینی به «دونالد ترامپ» کاندیدای حزب جمهوریخواه و رقیب خود انجام داد و او را «مجرم تندرویی که تلاش می‌کند آمریکا را به عقب برگرداند» توصیف کرد.

هاریس -که اکنون معاون رئیس جمهور آمریکاست- گفت که ترامپ و پروژه افراطگرایانه‌اش طبقه متوسط را تضعیف کرده و آمریکا را به عقب بر می‌گرداند.

این سخنان یک روز پس از کناره گیری جو بایدن رئیس جمهور کنونی آمریکا از تلاش برای یک دور دیگر ریاست جمهوری و اعلام کاندیداتوری معاونش برای رقابت انتخاباتی ماه نوامبر آینده اظهار شده است.

هاریس گفت که «تبلیغات انتخابی‌اش فقط مربوط به دونالد ترامپ نیست بلکه برای چشم‌انداز آینده آمریکاست».

هاریس با مجرم خواندن ترامپ تأکید کرد: «در طول مسیر کاری‌ام به عنوان دادستان کل مجرمانی امثال دونالد ترامپ را محامه کرده ام.»

معاون رئیس جمهور آمریکا گفت که وی به آزادی، فرصت و عدالت برای همه و نه فقط برای برخی باور دارد.

هاریس همچنین وعده داد که در مرحله آینده از هیچ تلاشی برای متحد کردن حزب دموکرات و ادامه کاری که بایدن آغاز کرده فرو گذار نخواهد کرد و گفت: «در انتخابات پیروز خواهیم شد».

از سوی دیگر، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا نیز گفت: «ما همچنان نیاز به نجات این دموکراسی داریم و ترامپ همچنان خطری برای جامعه ما به شمار می‌رود».

بایدن افزود: «می خواهم کامالا هاریس بداند که من همیشه از او حمایت کرده‌ام و به او قول می‌دهم که همیشه از او حمایت خواهم کرد».

در همین حال، یک نظرسنجی توسط سی بی‌اس نشان می‌دهد که ۳۹ درصد از رای دهندگان دموکرات می‌گویند که کناره گیری بایدن باعث شده است که اشتیاق بیشتری به انتخابات داشته باشند.

بر اساس برخی نظرسنجی‌ها ۷۹ درصد از رای دهندگان دموکرات از کاندیداتوری کامالا هاریس در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین