کد خبر: ۹۲۳۳۴۸
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۹

درخواست باشگاه پرسپولیس برای افزایش سهمیه بازیکن خارجی

باشگاه پرسپولیس امیدوار است یک سهمیه دیگر به سهمیه بازیکنان خارجی اضافه شود.
درخواست باشگاه پرسپولیس برای افزایش سهمیه بازیکن خارجی
آفتاب‌‌نیوز :

اگرچه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ یک سهمیه بازیکن خارجی به لیست نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتری اضافه کردند، اما باشگاه پرسپولیس امیدوار است این سهمیه باز هم بیشتر شده و یک سهمیه دیگر به بازیکنان خارجی تیم‌هایی که در لیگ نخبگان حاضر هستند اضافه شود.

دو روز قبل بود که سازمان لیگ با افزایش سهمیه بازیکنان خارجی به تیم‌های لیگ برتری موافقت کرد و سهمیه بازیکنان خارجی را از ۱+۴ به ۱+۵ افزایش داد. اما جالب اینجاست که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس طی درخواستی به سازمان لیگ درخواست کرده تا این سهمیه باز هم اضافه‌تر شود؛ چرا که قیمت بازیکنان خارجی در این مقطع کمتر از قیمت بازیکنان داخلی است.

در همین ارتباط مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شب گذشته در برنامه فوتبال برتر بیان کرد: «ما درخواست داریم یک بازیکن خارجی دیگر هم اضافه شود، چون ما ۵۰ بازی در لیگ برتر و آسیا خواهیم داشت و همین موضوع کار تیم‌های خاضر در لیگ نخبگان را سخت‌تر می‌کند. ضمن این که در شرایط فعلی بازیکنان خارجی ارزان‌تر از بازیکنان داخلی هستند.»

گفتنی است در حال حاضر سهمیه بازیکن خارجی ۱+۵ است و در صورت موافقت با درخواست پرسپولیس این تعداد به عدد ۷ افزایش خواهد یافت. پرسپولیس باتوجه به حضور در لیگ نخبگان و سوپرجام، این فصل حداقل ۴۰ و حداکثر ۵۳ بازی را خواهد داشت و همین موضوع کار را سخت‌تر می‌کند و دلیل درخواست و تقاضای باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ نیز همین است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین