کد خبر: ۹۲۳۴۶۴
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵

جلسه پزشکیان و تیم اقتصادی اش با رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره یارانه ها، بودجه کشور، خرید گندم و ..

منظور پس از دیدار با رئیس جمهوری منتخب گفت: ما به عنوان مشاور حتما در خدمت پزشکیان خواهیم بود و قرار بر این شد؛ در باب مواردی که ایشان صلاح بدانند، مجددا خدمتشان برسیم.
جلسه پزشکیان و تیم اقتصادی اش با رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره یارانه ها، بودجه کشور، خرید گندم و ..
آفتاب‌‌نیوز :

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی مسعود پزشکیان، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه پس از دیدار با رئیس جمهور منتخب، گفت: با توجه به جابه‌جایی دولت؛ لازم بود که در ارتباط با وضع موجود و مسائلی که قاعدتا در چند ماه آینده دولت با آن مواجه خواهد شد گزارشی را خدمت دکتر پزشکیان، ارائه بدهیم. در این دیدار نیز تیم اقتصادی دولت منتخب حضور داشتند و گزارشی را در خصوص مسائل بودجه جاری کشور، بودجه عمومی و نیز در ارتباط با بودجه هدفمندسازی یارانه‌ها ارائه دادم.

وی در خصوص موضوعات مطرح در این دیدار، گفت: در مورد موضوعاتی چون، سیاست‌گذاری اقتصادی و مسائل مهمی که به ویژه امروز پیش رو است؛ مانند، خرید تضمینی گندم، موضوع هدفمند سازی و پرداخت یارانه‌ها، مسئله بودجه عمومی و در واقع پرداخت‌های جاری و تملک بودجه عمومی در این جلسه مطرح و در باره تصویری که تا پایان سال از این موارد وجود دارد نیز نکاتی کردیم.

وی افزود: در ادامه دکتر پزشکیان سوالاتی در خصوص خرید تضمینی گندم و... پرسیدند، که ما هم برای ایشان توضیح دادیم.

منظور در پایان خاطر نشان کرد: ما به عنوان مشاور حتما در خدمت دکتر پزشکیان خواهیم بود و قرار بر این شد؛ در باب مواردی که ایشان صلاح بدانند، مجددا خدمتشان برسیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین