کد خبر: ۹۲۳۴۷۶
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۰

توقیف ۲ موتورسیکلت میلیاردی در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
توقیف ۲ موتورسیکلت میلیاردی در اصفهان
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ ستاد حسین بساطی اظهار کرد: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پاسگاه دشتی حین گشت زنی در حوزه مأموریتی خود با یک دستگاه موتورسیکلت سنگین فاقد پلاک مواجه و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از انجام بررسی‌های دقیق و استعلام‌های مربوطه دریافتند که این موتورسیکلت فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده است که بلافاصله نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه ارزش موتورسیکلت مکشوفه ۶ میلیارد ریال برآورد شده است خاطر نشان کرد: در این رابطه مالک موتورسیکلت دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل شد.

موتورسیکلت ۷ میلیاردی در شاهین شهر توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ هادی کیان مهر در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران کلانتری ۱۲ فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر حین گشت زنی فعال و هدفمند خود درسطح حوزه مأموریتی خود به یک دستگاه موتور سیکلت سنگین فاقد پلاک مشکوک و بلافاصله آن را متوقف کردند.

وی با بیان این که در بررسی‌های انجام شده مشخص شد موتور سیکلت توقیفی قاچاق بوده و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی است تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این موتورسیکلت را ۷ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در با اشاره به این که در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی ارسال شد خاطر نشان کرد: پلیس قاطعانه با هرگونه فعالیت مجرمانه در زمینه قاچاق برخورد می‌کند و از شهروندان نیز انتظار داریم هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین