کد خبر: ۹۲۳۴۹۱
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۲
کار تازه شروع شده است؛ کشور به عقلانیت انقلابی نیاز دارد

انتقادات صریح قالیباف از برخی مدعیان دینداری و انقلابیگری؛ تا کی باید تحت خفقان این تخریب‌ها باشیم؟

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کشور به عقلانیت انقلابی و دوری از افراطی‌گری نیاز دارد. باید به‌صورت مداوم این مسیر را پیگیری کنیم.
انتقادات صریح قالیباف از برخی مدعیان دینداری و انقلابیگری؛ تا کی باید تحت خفقان این تخریب‌ها باشیم؟
آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع فعالان ستاد‌های تهران در انتخابات ۱۴۰۳ گفت: برخی با ورود به عرصۀ سیاسی انتخابات عمر و آبروی خود را گذاشتند و حتی به آن‌ها تهمت‌زده شد؛ من نمی‌توانم محبت و زحمات آن‌ها را جبران کنم.

وی ادامه داد: هم‌رزمان شهیدم شاهدند یک روز برای زندگی‌کردن زندگی نکرده‌ام. به تعبیر امام (ره)، کار برای خدا نه خستگی دارد، نه دلسردی.

قالیباف بیان کرد: ناسزا شنیدن و پاسخ ندادن سخت است؛ من از شما تشکر می‌کنم که در انتخابات اخلاق را رعایت کردید.

وی افزود: دوقطبی‌های جعلی حل مشکلات را از مدار خارج می‌کند؛ به عقلانیت انقلابی نیاز داریم نه با واداداگی به جایی می‌رسیم، نه با تحجر به جایی می‌رسیم.

قالیباف تصریح کرد: کارنامۀ مجلس یازدهم و قوانین اقتصادی آن نمونه‌ای از عقلانیت انقلابی است. جریان‌های می‌خواهند جامعه را دوقطبی کنند؛ این کار جز تباه‌کردن عمر و سرمایۀ مردم نتیجه‌ای ندارد.

وی گفت: برخی که ادعای دینداری و انقلابیگری داشتند به این علما و نخبگان توهین کردند. مارپیچ سکوت شکسته شد. باید روشنگری کنیم. تا کی باید تحت خفقان این تخریب‌ها باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کار تازه شروع شده است؛ کشور به عقلانیت انقلابی و دوری از افراطیگری نیاز دارد. باید به‌صورت مداوم این مسیر را پیگیری کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین