کد خبر: ۹۲۳۷۱۲
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰

حرکت عجیب استقلالی‌ها بعد از شنیدن پاسخ منفی علی قلی زاده

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر ادعای جالبی را مطرح کرد.
حرکت عجیب استقلالی‌ها بعد از شنیدن پاسخ منفی علی قلی زاده
آفتاب‌‌نیوز :

چند تیم لیگ برتری از جمله دو غول بزرگ پایتخت در این پنجره نقل و انتقالاتی پیگیر جذب علی قلی زاده وینگر تکنیکی تیم ملی و باشگاه لخ پوزنان لهستان شدند. قلی زاده که با تیمش قرارداد دارد، بدون گرفتن رضایتنامه امکان جدایی ندارد و باشگاه لخ پوزنان هم به راحتی و با مبلغ پایین راضی به از دست دادن ستاره تیم خود نیست.

۳ باشگاه پرسپولیس، استقلال و تراکتور خواهان جذب قلی زاده بودند و به صورت رسمی هم با باشگاه لخ پوزنان مذاکره کردند. در این بین خود قلی زاده به دلیل علاقه به پرسپولیس همان ابتدا پیشنهاد استقلال و نکونام را رد کرد و اعلام کرد در صورت بازگشت به ایران، انتخاب اولش پرسپولیس خواهد بود.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر ادعایی عجیب و البته جالب توجه را مطرح کرد. مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد یکی از تیم‌های ایرانی پیشنهادی یک و نیم میلیون دلاری برای جذب قلی زاده به باشگاه لخ پوزنان داده و حاضر شده برای جذب این بازیکن این مبلغ سنگین را پرداخت کند. پیگیری‌های ما در این خصوص نشان می‌دهد تیم مدنظر درویش استقلال بود.

استقلالی‌ها که از قلی زاده جواب منفی گرفته بودند، پیشنهاد سنگینی به باشگاه لهستانی ارائه کردند تا به نوعی در مسیر پرسپولیسی شدن قلی زاده سنگ اندازی کنند. آن‌ها که می‌دانستند قلی زاده حتی در صورت گرفتن رضایتنامه هم استقلالی نمی‌شود، با این کار سعی کردند این بازیکن را از استقلال دور کنند و مانع از توافق پرسپولیس با باشگاه لهستانی شوند.

با توجه به مبلغ بالای درخواستی باشگاه لهستانی و همچنین مشکل سربازی قلی زاده، شانس بازگشت او به فوتبال ایران بسیار کم خواهد بود؛ مگر اینکه طی روز‌های آینده اتفاقات جدیدی در این خصوص رخ دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین