کد خبر: ۹۲۳۷۶۸
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۱

سرگیجه هواداران استقلال/ بالاخره کاکوتا می‌آید یا خیر؟

یک رسانه فرانسوی نوشته بود گائل کاکوتا در تمرینات آمیان حاضر نشده و قصد ترک این تیم را دارد اما چند خبرنگار نزدیک به این باشگاه حضور وینگر کنگویی در ایران را تکذیب کردند.
سرگیجه هواداران استقلال/ بالاخره کاکوتا می‌آید یا خیر؟
آفتاب‌‌نیوز :

گائل کاکوتا یکی از گزینه‌های اصلی تقویت خط حمله استقلال است و حتی شنیده می‌شد کار انتقال او به ایران تمام شده است. با این حال امروز دو توییت از دو خبرنگار نزدیک به باشگاه فرانسوی منتشر شد که اولی از مخالفت آمیان با جدایی وی خبر داده بود و دیگری هم از علاقه نداشتن خود بازیکن به حضور در استقلال!

البته بلافاصله در فضای مجازی، تیتر رسانه کوریه پیکارد فرانسه دست به دست شد. خبری که در آن شرکت نکردن کاکوتا در تمرینات اعلام و در متن آن هم آورده شده بود که وینگر سابق چلسی و موناکو قصد جدایی از تیم را دارد. با این حال پیگیری‌ها نشان می‌دهد این خبر، روز گذشته منتشر شده و جدیدترین آپدیتی که درباره وضعیت گزینه نقل و انتقالاتی استقلال وجود دارد همان چیزی است که دو خبرنگار فوق درباره آن نوشته‌اند. با این وضعیت باید منتظر ماند و دید آیا کاکوتا از حضور در استقلال پشیمان شده یا از اول نیتش از ترک آمیان، پیوستن به تیم دیگری بوده است. شاید هم آبی‌ها بتوانند او را راضی به سفر به تهران کنند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین