کد خبر: ۹۲۳۷۸۷
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴

شعار‌ها علیه ظریف سازمان یافته است/این کار‌ها خودجوش نیست

عثمانی نماینده مجلس: جریانی در کشور است که بیشتر کارشان ایجاد دست انداز در مسیر همدلی و همکاری است.
شعار‌ها علیه ظریف سازمان یافته است/این کار‌ها خودجوش نیست
آفتاب‌‌نیوز :

قسیم عثمانی نماینده مردم بوکان (آذربایجان غربی) در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی حملات به پزشکیان رئیس جمهوری منتخب و جواد ظریف در مورد تشکیل کابینه گفت: این شیوه منسوخی است. ثابت شده این کار‌ها خودجوش نیست. یک جریانی این کار‌ها را انجام می‌دهد و به آن دامن می‌زند. نمی‌شود گفت که نیرو‌ها خودسرند، بلکه کاملا سازمان یافته هستند.

وی افزود: جریانی در کشور است که بیشتر کارشان ایجاد دست انداز در مسیر همدلی و همکاری است. ممکن است بعد از مدتی که خاموش بودند هم اکنون شروع کرده باشند. باید دید در آینده هم این رفتار‌ها را ادامه می‌دهند یا نه؟

وقتی فحاشی به ظریف را در نماز جمعه دیدید، در موفقیت عملکرد نماز جمعه تردید نکردید؟!

این نماینده مجلس در مورد کابینه دولت چهاردهم گفت: به نظرم باید دست دولت را در انتخاب کابینه باز گذاشت و کمک کرد که رییس جمهور تیمش را بیاورد و فرصت داده شود تا عملکردشان مورد ارزیابی مجلس قرار بگیرد. هر وقت دیده شد در این تیم نفرات ضعیفی وجود دارند خود دولت ترمیم کند و یا مجلس ورود کند.

وی افزود:، ولی اینکه بگوییم رئیس جمهور نفرات باب طبع ما را باید انتخاب کند این همکاری نیست و تحمیل خواسته خودمان به دولت است.

این نماینده مجلس افزود: قرار نیست ما خواسته خود را به دولت تحمیل کنیم. هدف ما باید همکاری با دولت باشد. آقای پزشکیان هم نباید نفراتی معرفی کنند که حاشیه داشته باشند، چون وی ذاتا آدم اهل افراط و تفریط نیست و نفراتی که انتخاب می‌کند نباید اهل افراط و تفریط نباشد. آقای پزشکیان باید ترکیب را طوری بچیند که با روحیات خودش همخوانی داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین