کد خبر: ۹۲۳۸۱
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۲

عسگراولادی: کروبی نخبه‌ای بود که گم شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حبیب‌الله عسگراولادی گفت: «رای اعتماد به وزرای دولت دهم امتحان نهایی انتخابات است که باید با تعامل و صمیمیت میان مجلس و دولت انجام شود».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در جمع کارکنان دفتر مرکزی و دفتر استان تهران حزب موتلفه اسلامی هم‌چنین اظهارکرد: «خداوند به رسول اکرم(ص) می‌فرماید به کسانی که ایمان آورده‌اند بگو زمانی که با هم حرف می‌زنید با بهترین روش و گفتار باشد».

وی افزود: «به نمایندگان محترم مجلس پیشنهاد می‌کنم زمانی که رییس‌جمهور به معرفی وزرا می‌پردازد و از آنها دفاع می‌کند به بهترین شکل برخورد کنند و هم‌چنین به رییس‌جمهور محترم پیشنهاد می‌کنم اگر نماینده‌ای مخالف و یا موافق در جلسه رای اعتماد سخن می‌گوید، به بهترین روش و آن چه مورد نظر و رضای خداوند است، عمل کنند».

عسگراولادی تاکید کرد: «آنچه در امتحان رای اعتماد مجلس به کابینه رییس‌جمهور مهم است این که همه باید خوب و سنجیده حرف بزنند تا نسل جوان که مخالفت و موافقت‌های مجلس را می‌شنود، متعهدتر به نظام شود».

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه با بیان این که برخی نخبگان پس از انتخابات گم شده‌اند، اظهارکرد: «اگر هنوز التهاب پس از اتفاقات اخیر مانده است به این دلیل است که برخی نخبگان ما گم شدند و راههایی را رفتند و سبب این شد که دشمن به وسیله رسانه‌هایش به اهداف خود نزدیک شود».

وی افزود: «یکی از نخبگان که پس از در این جریان‌ها گم شد آقای کروبی بود. ایشان نامه‌ای به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نوشت که محرمانه و سری بود اما به صورت علنی منتشر کرد که این سخنان برای دشمن بی‌مزد و مواجب کار کرده است و دیدیم که در شبکه‌های رسانه‌های دشمنان این مطلب بسیار بازتاب داشت».

عسگراولادی ادامه داد: «آقای کروبی نخبه‌ای از نخبگان است که در خط امام(ره) بود و در مجلس ششم در آهنگ ولایت امتحان خود را پس داد، اما در این اتفاقات گم شد».

وی در ادامه اظهار کرد: «آقای کروبی طی مصاحبه‌ای گفتند که من عصبانی بوده‌ام و این نامه را منتشر کردم اما پس از آن دوباره اعلام کردند به دنبال بررسی و اثبات این موضوع هستند که به نظر من ایشان باید اعلام می‌کردند اشتباه کرده‌اند این نامه را علنی کرده‌اند».

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: «گم‌شدن بعضی از نخبگان در سطح نامزدهای انتخابات جناح‌بندی‌ها و طرفدارانشان التهابی را در جامعه پدید آورد که دشمن از این التهاب بالاترین استفاده را کرد».

عسگراولادی در پایان تصریح کرد: «شرایط انتخابات بسیاری از نسل جوان ما را در وسط میدان آورد که این‌ها با تعامل صحیح و صمیمیت قانع می‌شوند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین