کد خبر: ۹۲۳۸۸۱
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۸

قوانین ویژه در اردوی خارجی استقلال

اردوی تیم استقلال در ترکیه، تابع قوانین و شرایط ویژه‌ای خواهد بود.
قوانین ویژه در اردوی خارجی استقلال
آفتاب‌‌نیوز :

قرار است استقلال اردوی پیش فصل خود را به میزبانی ترکیه برگزار کند و ۱۱ روز در این کشور حضور داشته باشد تا با انجام تمرینات پرفشار و بازی‌های تدارکاتی، هم از نظر بدنی و هم به واسطه هماهنگی تاکتیکی شرایط مطلوبی برای آبی‌پوشان به وجود بیاید. البته اردوی مذکور تابع قوانین بسیار خاصی است که جواد نکونام تاکید دارد حتماً باید اجرا شود تا نظم بر هم نخورد.

بر اساس خبر‌های رسیده، برای حفظ آرامش تیم و جلوگیری از برهم خوردن تمرکز بازیکنان، هیچ واسطه‌ای اجازه ندارد هنگام برپایی اردوی استقلال وارد کمپ محل اقامت آن‌ها شده و با بازیکنان صحبت کند. البته این قاعده صرفاً محدود به دلال‌ها نمی‌شود و جواد نکونام تاکید دارد اساساً هیچ فردی غیر از اعضای کاروان نباید در اردوی استقلالی‌ها حضور پیدا کند، چون نمی‌خواهد آرامش بازیکنانش برهم بخورد.

طی سالیان گذشته هنگامی که استقلال و پرسپولیس در ترکیه یا دبی اردو داشتند، همواره شاهده حضور گروهی از ایرانیان علاقه‌مند برای ملاقات با بازیکنان این دو تیم بوده‌ایم و اگر این اتفاق در خلال اردوی استقلال نیز رخ بدهد قطعاً با هماهنگی سرمربی، آن‌ها اجازه ملاقات با آبی پوشان و گرفتن عکس یادگاری با چهره‌های مورد علاقه خود را در محوطه اطراف زمین تمرین پیدا خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین