کد خبر: ۹۲۳۹۴۳
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹

هشدار به نکونام / ۵ هفته اول برای استقلال حیاتی است

پیشکسوت استقلال گفت: در همه جای دنیا در مورد خرید بازیکن عرف و شرع وجود دارد. مثلا در منچستر سیتی مدیران بازیکن نمی‌گیرند، این سرمربی است که می‌گوید کدام بازیکنان را با الویت بندی می‌خواهد.
هشدار به نکونام / ۵ هفته اول برای استقلال حیاتی است
آفتاب‌‌نیوز :

بهتاش فریبا درباره شرایط استقلال در رقابت‌های لیگ برتر گفت: من فکر می‌کنم جمع امتیاز‌ها در ۵ هفته اول بسیار مهم است. هر تیمی که بتواند از ۵ هفته اول امتیاز‌های کامل را کسب کند، شخصیت تیمی اش شکل می‌گیرد و می‌تواند به سمت قهرمانی حرکت کند.

او در مورد قرعه مناسب استقلال در ۵ هفته اول گفت: در فوتبال بازی آسان نداریم. شما در جام ملت‌ها دیدید تیم ملی اردن که کسی فکرش را نمی‌کرد، به فینال صعود کرد. البته روی کاغذ به عنوان مثال چادرملو با سپاهان فرق دارد، اما نمی‌شود هیچ تیمی را دست کم گرفت.

پیشکسوت استقلال با اعتراض به خرید ۲ بازیکن بوسنیایی هم گفت: در همه جای دنیا در مورد خرید بازیکن عرف و شرع وجود دارد. مثلا در منچستر سیتی مدیران بازیکن نمی‌گیرند، این سرمربی است که می‌گوید کدام بازیکنان را با الویت بندی می‌خواهد و باشگاه برای جذب آن‌ها اقدام می‌کند.

فریبا در مورد خرید دو بازیکن بوسنیایی ادامه داد: در آن شلوغی که سرمربی تیم مشخص نبود، دو قرارداد بسته شده است. دروازه بان را که در به در به دنبال انتقال قرضی اش هستند و وینگر را هم قراردادش ثبت کرده اند و من در رسانه‌ها خوانده ام. هافبک تیم هم ۳۵۰ هزار دلار قرارداد دارد و نمی‌شود کنارش گذاشت.

او در پایان گفت: باید در ترکیه چند بازی این وینگر را محک بزنند و اگر کیفیت لازم را نداشت قرضی به تیم‌های دیگر منتقلش کنند. مشکل این است که این بازیکن سهمیه بازیکنان خارجی را پر می‌کند. استقلال فصل بعد باید در ۳ جبهه بجگند و برای رقابت با تیم‌های عربستانی باید بازیکنان خارجی بیایند که کیفیت لازم را داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین