کد خبر: ۹۲۳۹۸
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۳:۲۳
از سوی رییس مجلس؛

شائبه در فارغ‌التحصیلی "دانشجو" تکذیب شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس مجلس شورای اسلامی در هنگام دفاع کامران دانشجو از برنامه‌هایش در صحن علنی مجلس گفت: «بر اساس گزارش کمیسیون آموزش صحت مدرک تحصیلی کامران دانشجو برای مجلس روشن شده است».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، علی لاریجانی صبح چهارشنبه در مراسم رأی اعتماد به وزیران دولت دهم درباره شایعاتی در خصوص مدرک دکتری وزیر پیشنهادی علوم دولت دهم گفت: «کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بررسی مدارک کامران دانشجو را در دستور کار قرار داد و گزارش خود را نیز ارائه کرد و اکنون برای ما مسجل شده است که مشکلی در مدرک وجود ندارد».

وی افزود: «وزیر علوم پیشنهادی مراحل استادیاری، دانشیاری و استادی را گذرانده است و در زمان تحصیل در دوره دکتری در انگلیس با فتوای رهبر کبیر انقلاب درباره سلمان رشدی مواجه شده که یکی دو هفته مانده به دفاع از پایان نامه اخراج می‌شود اما دفاع را در داخل ایران گذرانده و موفق به اخذ دانشنامه شده است».

گفتنی است پیش از این برخی سایت‌های خبری با اشاره به عدم وجود خارجی اسامی دانشگاه‌هایی که کامران دانشجو در معرفی‌نامه خود ارائه داده است، نسبت به اصالت مدرک دکتری وی ابراز تردید کرده بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین