کد خبر: ۹۲۴۰۳۴
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۶

کشف میلیون‌ها قلم انواع قرص و داروی غیرمجاز

مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران، از دستگیری یک توزیع‌کننده انواع دارو‌های قاچاق و غیرمجاز و کشف ۳ میلیون و ۹۸۶ هزار قلم دارو به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
کشف میلیون‌ها قلم انواع قرص و داروی غیرمجاز
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از دستگیری یک توزیع‌کننده انواع دارو‌های قاچاق و غیرمجاز و کشف ۳ میلیون و ۹۸۶ هزار قلم دارو به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران، در تحقیقات پلیسی موفق شدند یکی از دلالان بازار دارو‌های قاچاق را در حکیمیه تهران شناسایی کنند.

وی ادامه داد: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت، مالک داروخانه در ابتدا مقادیر فراوانی دارو‌های قاچاق و غیرمجاز را در شهر‌های اطراف تهران دپو و سپس با انتقال این دارو‌ها به یک انبار مجتمع تجاری در حکیمیه تهران، آن‌ها را به فروش می‌رساند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران افزود: ماموران این پلیس از محل مذکور بازدید و تعداد ۳ میلیون و ۹۸۶ هزار قلم داروی غیرمجاز و قاچاق که در سامانه‌های وزارت بهداشت ثبت نشده بود، کشف کردند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

وی تاکید کرد: دارو‌های غیرمجاز و قاچاق به علت تهیه و توزیع از مبادی غیرمجاز از سلامت مکفی برخودار نیستند و استفاده از این داروها، موجب ورود ضرر‌های جسمانی خواهد شد.

این مقام انتظامی از شهروندان درخواست کرد، در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس با شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین