کد خبر: ۹۲۴۰۳۹
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵
انتشار عکس خصوصی در فضای مجازی به درگیری طایفه‌ای در مرودشت منجر شد

درگیری و قتل ۲ نفر بخاطر انتشار عکس یک دختر در استان فارس

فرمانده انتظامی مرودشت استان فارس اعلام کرد: انتشار عکس خصوصی در فضای مجازی به درگیری طایفه‌ای و قتل ۲ نفر در مرودشت منجر شد و قاتلی که ۲ مرد ۳۴ و ۳۶ ساله را با سلاح گرم به قتل رسانده بود دستگیر شد.
درگیری و قتل ۲ نفر بخاطر انتشار عکس یک دختر  در استان فارس
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ فرشید زینلی پنجشنبه گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به قتل ۲ نفر در روستای "پلنگی" بخش کامفیروز جنوبی مرودشت، بررسی موضوع در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز کردند و مطلع شدند که جوانی اقدام به انتشار عکس دختر یکی از اقوام خود در فضای مجازی کرده و این امر باعث عصبانیت پسر عمو‌های دختر شده و تعدادی از جوانان هر ۲ طایفه با هم درگیر شده اند.

فرمانده انتظامی مرودشت ادامه داد: در این درگیری فردی ۴۱ ساله از افراد یکی از طایفه‌ها با اسلحه گرم اقدام به تیراندازی کرد که منجر به مرگ هر ۲ پسر عموی دختر شد.

زینلی ادامه داد: ماموران پلیس تحقیقات خود را آغاز کردند و در این زمینه ۶ نفر را که در درگیری نقش داشتند دستگیر کردند، سرانجام کمتر از ۳۰ ساعت، قاتل که عرصه را تنگ دیده بود خود را به پلیس معرفی کرد.

زینلی با بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد، گفت: قاتل به همراه سایر متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

وی با اشاره به اینکه انتشار عکس در فضای مجازی جرم محسوب می‌شود، اضافه کرد: کاربران شبکه‌های اجتماعی به ویژه بانوان نسبت به نگهداری تصاویر و فیلم‌های خانوادگی خود دقت بیشتری داشته باشند و به هیچ عنوان آن‌ها را در فضای مجازی حتی برای نزدیکان و بستگان خود ارسال نکنند.

مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین