کد خبر: ۹۲۴۰۹۹
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱

باقر محمدی: به بی‌ادبی جام نمی‌دهند/ تحمل فحاشی تماشاگران سخت بود

 دروازه‌بان تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: تماشاگران باید بیایند و تیمشان را تشویق کنند چرا که به بی‌ادب بودن جام نمی‌دهند!
باقر محمدی: به بی‌ادبی جام نمی‌دهند/ تحمل فحاشی تماشاگران سخت بود
آفتاب‌‌نیوز :

باقر محمدی دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند صبح جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا پس از پیروزی تیمش مقابل تیم هیات فوتبال قم در هفته سوم لیگ برتر اظهار کرد: خدا را شکر یک بازی خوبی داشتیم و بانتیجه ۶ بر ۲ پیروز شدیم که این نشان از قدرت گیتی‌پسند دارد. بچه‌ها در این بازی خیلی خوب بودند و خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم.

محمدی درباره حواشی این دیدار و فحاشی هواداران تیم هیات فوتبال قم به وی، گفت: این بازی یک نقطه تاریک داشت که آن هم فحاشی برخی از تماشاگران به من بود. واقعا از این اتفاق متاسفم چرا که برخی از نوجوانان و جوانان شهر قم به این سالن می‌آیند تا بازی را ببینند و ما در قبال آن‌ها مسئول هستیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال افزود: ما به عشق همین تماشاگران فوتسال بازی می‌کنیم. نه به دنبال جریمه تیم قم و نه به دنبال محرومیت تماشاگران این تیم از سمت فدراسیون فوتبال هستم، اما دلم برای این جوان‌ها می‌سوزد. تیم هیات فوتبال قم در این شهر تیم‌داری می‌کند و تیم خیلی خوبی هم دارد و هر وقت ما به اینجا آمدیم، بازیکنان جوان آن‌ها ما را اذیت کردند، اما جا دارد فرهنگ این رشته را نیز بالا ببریم تا این اتفاقات رخ ندهد. قم شهر حضرت فاطمه معصومه (س) است و این رفتار‌ها برای این شهر خیلی زشت است.

محمدی ادامه داد: سال گذشته هم که به قم آمدیم این رفتار‌ها بود. تحمل این شرایط خیلی سخت است. اگر این اتفاقات را ببینیم و حرفی نزنیم، خودمان هم مقصریم. من باید این حرف‌ها را می‌زدم تا شاید دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

وی عنوان کرد: البته جا دارد از هاشم فرج‌زاده کاپیتان تیم هیات فوتبال قم تشکر کنم چرا که او اخلاق را برد. او به این فحاشی‌ها واکنش نشان داد و اعتراض کرد که من به این دلیل از او ممنونم. بعد از بازی هم خیلی از هواداران تیم قم از این اتفاق ناراحت بودند و از من معذرت خواهی کردند که از آن‌ها نیز متشکرم. تماشاگران باید بیایند و تیمشان را تشویق کنند چرا که به بی‌ادب بودن جام نمی‌دهند.

بهترین دروازه‌بان جام ملت‌های آسیا در خصوص ادامه لیگ نیز گفت: ما با تمام قدرت و بازی به بازی پیش می‌رویم تا قهرمانی خود را در لیگ تکرار کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین