کد خبر: ۹۲۴۱۰۱
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵

۲ نفر در کانال آب کشاورزی فلاورجان غرق شدند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از غرق‌شدگی ۲ مَرد در کانال انتقال آب کشاورزی در روستای پیربکران از توابع شهرستان فلاورجان خبرداد.
۲ نفر در کانال آب کشاورزی فلاورجان غرق شدند
آفتاب‌‌نیوز :

منصور شیشه فروش اظهار داشت: حادثه تأسف بار غرق شدگی ۲ نفر مرد ظهر پنجشنبه در کانال انتقال آب کشاورزی در روستای پیر بکران گزارش شد.

وی خاطرنشان کرد: کانال‌های انتقال آب غرب اصفهان شبکه‌های چپ و راست نکوآباد، خمینی شهر و برخوار با بیش از ۳۵۰ کیلومتر با هدف تأمین آب باغات به طور موقت آبگیری شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به افزایش دما و تداوم استقرار توده گرم تابستانی به هم‌وطنان توصیه کرد: در این روز‌ها از شناکردن در کانال‌های انتقال آب، استخر‌های ذخیره آب کشاورزی، استخر‌های موجود در واحد‌های صنعتی و نیز مسیر رودخانه در مناطق غرب و جنوب و بالادست زاینده رود و دریاچه سد‌های مخزنی استان به لحاظ خطر پذیر بودن این منابع آبی بپرهیزند.

به گفته وی، از ابتدای سال جاری با احتساب این حادثه ۵۷ مورد حادثه در رودخانه‌ها، کانال‌های انتقال آب و استخر‌های ذخیره آب کشاورزی و داخل باغات شخصی در سطح استان به وقوع پیوست که متأسفانه منجر به غرق شدن ۲۴ نفر و امداد رسانی سرپایی و انتقال مصدومین به مراکز درمانی توسط عوامل آتش نشانی و اورژانس شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین