کد خبر: ۹۲۴۱۶۱
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۲
همراه با المپیک ۲۰۲۴ پاریس

باخ: به مقامات فرانسه اعتماد کامل دارم

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک پس حمله خرابکارانه به شبکه راه‌آهن فرانسه ساعتی قبل از آغاز مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک گفت: به مقامات فرانسوی، اعتماد کامل دارم و خللی در روند فعالیت‌ها ایجاد نخواهد شد.
باخ: به مقامات فرانسه اعتماد کامل دارم
آفتاب‌‌نیوز :

توماس باخ پس از حمله گسترده به شبکه ریلی و راه‌آهن فرانسه در آستانه برگزاری مراسم افتتاح بازی‌های المپیک اظهار داشت: از این بابت نگرانی وجود ندارد و ما به مسئولان برگزاری و مقامات بازی‌های المپیک اعتماد کامل داریم.

وی ادامه داد: همه تمهیدات لازم در نظر گرفته شده و جای نگرانی نیست. همه بخش‌ها در حال فعالیت هستند تا این مراسم به خوبی برگزار شود. اقدامات لازم صورت گرفته است و مقامات فرانسوی نیز با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، شرایط را تحت کنترل دارند.

شرکت ملی راه‌آهن فرانسه ساعتی پیش در بیانه‌ای اعلام کرد که «این اقدامات شرورانه با هدف فلج کردن قطار‌های سریع‌السیر از طریق آتش‌افروزی در تاسیسات مستقر در امتداد خطوط مواصلاتی پاریس و مراکز مسافرتی حومه شهر صورت گرفته است.»

یکی از حملات آتش‌افروزی خنثی شده، اما سایر حملات به خطوط سریع‌السیر آتلانتیک، شمال و شرق آسیب و به چندین فقره از تاسیسات خسارت وارد کرده است. این شرکت از مسافران خواسته تا سفر‌های خود را به تعویق انداخته و به «ایستگاه‌های قطار نروند»

دقایقی پیش نیز سازمان‌دهندگان المپیک ۲۰۲۴ پاریس بدون ارائه هیچ توضیحی، نشست مطبوعاتی مراسم افتتاحیه این رویداد را ۲۰ دقیقه قبل از زمان‌بندی قبلی، لغو کردند، اما گفته می‌شود در زمانبندی مراسم افتتاحیه این بازی‌ها خللی ایجاد نخواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین