پایگاه خبری آفتاب
۰۴ /تير /۱۴۰۵
Thursday 25 June 2026
کد خبر:۹۲۴۲۳۵
۲۰:۱۳
۱۴۰۳/۰۵/۰۵

مس سونگون و سومین برد پیاپی مقابل پالایش نفت بندرعباس

مس سونگون و سومین برد پیاپی مقابل پالایش نفت بندرعباس
تیم مس سونگون از هفته سوم لیگ برتر فوتسال کشور در خانه به مصاف تیم پالایش نفت بندرعباس رفت و توانست مقتدرانه ۴ بر یک میهمان خود را با شکست بدرقه کند.
۲۰:۱۳
۱۴۰۳/۰۵/۰۵
به گزارش آفتاب نیوز،

شاگردان حمید بی‌غم از ساعت ۱۶ در سالن پورشریفی تبریز به مصاف پالایش نفت بندرعباس رفتند و نیمه اول با ۲ گل به سود نارنجی‌پوشان خاتمه یافت که هر ۲ گل مس سونگون را مهدی جاوید به ثمر رساند.

در نیمه دوم نیز مس سونگون در یک بازی حساب شده با حمایت هواداران ۲ گل دیگر توسط مهدی مهدی‌خانی و بهروز عظیمی بدست آوردند تا بازی با برتری ۴ بر یک به نفع تیم میزبان به پایان برسد.

تنها گل پالایش نفت بندرعباس را شهاب طالبی به ثمر رساند.

به گزارش ایرنا، گیتی پسند با ۹ امتیاز و تفاضل گل بهتر در جای نخست و تیم فوتسال مس سونگون با همین امتیاز در رتبه دوم و شهرداری ساوه با هفت امتیاز در رتبه سوم جدول لیگ برتر قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha