کد خبر: ۹۲۴۴۳
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۹:۲۵

قالیباف: خیابان ولی‌عصر زیباترین خیابان خاورمیانه می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد باقر قالیباف از راه اندازی اینترانت در حوزه فرهنگی، علمی و مذهبی از سوی شهرداری تهران خبر داد و گفت: «این اینترانت بخشهایی از مراکز عمومی شهر تهران را تحت پوشش قرار خواهد داد».

شهردار تهران شب دوشنبه در حاشیه مراسم افتتاح 153 طرح شهرداری منطقه 18 با اعلام این خبر گفت: «بوستان قائم در منطقه 18 شهرداری تهران یکی از بوستانهای بزرگ شهر است که کل محیط این بوستان را تحت پوشش اینترانت قرار می دهیم».

قالیباف با بیان اینکه از بیش از یکسال پیش زیرساختهای این طرح در شهرداری تهران فراهم شده است ارائه توضیحات تکمیلی در این خصوص را به آینده موکول کرد و گفت: «در نقاط مختلف شهر تهران 9 نقطه را برای راه اندازی اینترانت در نظر گرفته‌ایم».

شهردار تهران در ادامه با اشاره به طرح یک طرفه شدن خیابان ولی عصر(عج) گفت: «هر روز که از اجرای این طرح در خیابان ولی عصر(عج) می گذرد کار مناسب تر می‌شود».

وی بار دیگر تاکید کرد: «همانطور که از روز نخست به شهروندان تهرانی اعلام کرده‌ایم این طرح کارشناسی شده است».

قالیباف ادامه داد: «من هر دو سه روز یک بار از این خیابان عبور می‌کنم. تیمهای کارشناسی هم در آنجا حضور دارند، اعضای شورای شهر هم از خیابان ولی عصر بازدید دارند از این رو معتقدم این طرح خود را پیدا کرده است».

وی با بیان اینکه کیفیت و کمیت حمل و نقل عمومی خیابان ولی عصر (عج) افزایش یافته خاطرنشان کرد: «هرچه به مهرماه نزدیکتر می‌شویم توسعه حمل و نقل عمومی خیابان ولی عصر را بیشتر می‌کنیم».

شهردار تهران اظهار امیدواری کرد در نهایت خیابان ولیعصر (عج) به یکی از زیباترین خیابانهای شهر، کشور و خاورمیانه تبدیل شود و در یک سال آینده با توسعه فرهنگی، اقتصادی و تفریحی بهترین خط بی آر تی و بزرگترین پیاده راه خاورمیانه را این خیابان شاهد خواهیم بود.

وی در خصوص نزدیکی مهرماه و بازگشایی مدارس تصریح کرد: «با این وجود باید آمادگی جدی برای افزایش ظرفیت حمل و نقل عمومی پیدا کنیم».

قالیباف با اشاره به افزایش ظرفیت مترو گفت: «باید در 20 روز نخست مهرماه سرفاصله حرکت قطارهای مترو را کاهش و ظرفیت اتوبوسرانی را بیشتر کنیم».

وی افزود: «کار دیگری که از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری انجام می شود هماهنگی با مدارس است. از این رو سازمان تاکسیرانی و حوزه حمل و نقل و ترافیک در خصوص سرویسهای مدارس هماهنگیهای لازم در این خصوص را انجام می‌دهند. ما هم از مدیران مدارس و اولیا و مربیان می خواهیم همکاری لازم را با مجموعه شهرداری داشته باشند».

به گفته قالیباف با هماهنگی خوبی که میان شهرداری تهران و نیروی انتظامی وجود دارد امیدواریم در روزهای نخست مهرماه مشکل خاصی در سطح شهر به وجود نیاید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بار دیگر بر توجه به بانوان در شهر تهران تاکید کرد و گفت: «در چهار سالی که توفیق خدمت در شهرداری تهران را داشتم در همه مناطق به بانوان توجه داشته ایم و در حوزه های مختلف از جمله ورزش، اوقات فراغت، مسائل آموزشی، کارآفرینی، زنان سرپرست خانوار به این نقش رسیدگی کرده‌ایم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین