کد خبر: ۹۲۴۵۵۱
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴

سرگیجه در بازار طلا

قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ در روند نامتوازنی بازگشایی شد. قیمت طلا افرایشی شد و قیمت سکه در قطعات سنگین کاهش یافت و باقی قطعات، ثابت ماندند؛ حباب سکه نیز در تمامی قطعات روند نزولی طی کرده است. گفتنی است قیمت دلار در کانال هشتم از کریدور پنجم پایداری می‌کند.
سرگیجه در بازار طلا
آفتاب‌‌نیوز :

قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ در روند نامتوازنی بازگشایی شد. بازار طلا همزمان با افزایش اونس جهانی طلا افزایشی شد؛ بازار سکه نیز در قطعات کوچک ثابت بود و قطعات سنگین که در آغاز بازگشایی، با نوسانات افزایشی مواجه شده بودند و در این لحظه در روند کاهشی قرار گرفتند. شایان ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا امروز، با رقم ۲۳۸۷ دلار به ثبت رسیده است. همچنین قیمت دلار نیز امروز، در پله چهارم کانال هشتم از کریدور پنجم نوسانی شده است.

قیمت اونس جهانی نقره امروز با دو سنت افزایش، روی رقم ۲۷ دلار و ۹۳ سنت قرار گرفت؛ با این‌حال گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با ۴۰ تومان کاهش، گرمی ۵۲ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش رسید.

بازار سکه امروز در آغاز بازگشایی، در سکه امامی افزایشی و در سکه بهار آزادی با نوسانات کاهشی و افزایشی همراه بود؛ قیمت سکه در قطعات کوچک نیز تغییری نکرد. قیمت سکه امامی با ۱۰۰ هزار تومان کاهش، با رقم ۴۱ میلیون و ۱۸۲ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با کاهش ۳۵ هزار تومانی، روی رقم ۳۷ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی بدون تغییر، به‌ترتیب با رقم‌های ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و هفت میلیون تومان ثبت شدند.

قیمت طلا امروز در روند صعودی بازگشایی شده است و در این لحظه هر مثقال طلا با ۹۱ هزار تومان افزایش، روی رقم ۱۴ میلیون و ۶۹۹ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۳۹۱ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۱۶ هزار و ۸۵۶ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۳۴۵ هزار و ۲۸۹ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات کاهشی است؛ حباب سکه امامی ۲۷۹ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی ۱۸۸ هزار تومان، نیم سکه ۹۷ هزار تومان، ربع سکه ۴۷ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز ۲۳ هزار تومان کاهش یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین