کد خبر: ۹۲۴۶۰
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۶
در نامه‌ای خطاب به رییس قوه قضاییه مطرح شد؛

جوانان احزاب: در ماه رمضان جوانان زندانی سیاسی را آزاد کنید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شاخه‌های جوانان احزاب کشور طی نامه‌ای سرگشاده به آیت الله صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه خواستار آزادی تمامی جوانان بازداشت شده در حوادث اخیر شدند.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، متن کامل این نامه به این شرح است:

بسم الله العادل الحکیم

حضرت آیت الله صادق لاریجانی
ریاست محترم قوه قضائیه

با سلام و تحیت؛
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضرتعالی در ماه میهمانی خدا، همانطور که مستحضرید نزدیک به سه ماه از بازداشت جوانانی می‌گذرد که تنها به صرف اعتماد به ظرفیت‌های نظام جمهوری اسلامی و با تکیه بر آرمان‌های اصیل انقلاب و حضور درصحنه انتخابات از نعمت آزادی محرومند. جمعی از شریفترین جوانانی که می‌بایست مایه مباهات و افتخار این نظام باشند تنها به صرف تفاوت دیدگاه‌هایشان نمی‌توانند در این ماه مبارک در کنار خانواده خود باشند.

فارغ از وقایع رخ داده اخیر و جهت‌گیری‌های سیاسی به نظر ما ادامه این روند و برخورد با جوانانی که فرزندان همین انقلابند و هویت خود را برآمده از متن آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی و راه تاریخ ساز و نجات بخش حضرت امام (ره) ‌دانسته و می‌دانند باعث فاصله گرفتن این نسل با اصل نظام خواهد شد.

پس از حضور آن جناب در رأس قوه قضائیه و اقدامات مثبتی که در تغییر روند موجود به انجام رسید و همچنین بیانات جنابعالی در هنگام انتصاب به ریاست این قوه ما را بیش از پیش به اجرای عدالت اسلامی در مورد این عزیزان امیدوارکرده و در این راستا و با استعانت از خداوند متعال امید آن داریم که قوه قضائیه در پیشگاه ملت، با دوری جستن از هرگونه جهت‌گیری‌های سیاسی و خط‌ کشی‌های جناحی ملاک خویش را حسن ظن نسبت به فرزندان و یاران انقلاب قرار دهد تا از آزمون تاریخی، ملی و الهی خود سربلند بیرون آمده و حس اعتماد مردم به یکی از مراجع اصلی نظام بازگردانده شود.

ما به عنوان جوانان فعال اجتماعی و سیاسی از حضرتعالی انتظار داریم که با عنایت به گسترده بودن خوان رحمت الهی در این ماه مبارک و با رجوع به آرمان‌های انقلابمان و تعالیم اصیل اسلام عزیز که همانا اجرای عدالت است با فرزندان انقلاب برخورد شود و با عنایات جنابعالی موجبات حضور این عزیزان و بلاخص سید شهاب الدین طباطبایی، محمد قوچانی، محمدرضا جلایی‌پور و تمامی جوانان دگراندیش دربند در کنار سفره‌های افطار خانواده‌هایشان فراهم آید.

والسلام علی من التبع الهدی

سازمان جوانان حزب اسلامی کار
کانون جوانان حزب اعتدال و توسعه
شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتمادملی
شاخه جوانان و دانشجویان جبهه مشارکت ایران اسلامی
سازمان جوانان خانه کشاورز
کمیته دانشجویی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی
کمیته جوانان مجمع فرهنگیان ایران اسلامی
کانون جوانان حزب کارگزاران سازندگی ایران
شاخه جوانان حزب مردمسالاری
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین