کد خبر: ۹۲۴۶۹۰
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶

دفتر رئیس‌جمهور تحویل پزشکیان شد + فیلم

«مسعود پزشکیان» منتخب ملت ایران پس از تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط رهبر انقلاب، دفتر کار خود در نهاد ریاست جمهوری را از محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری تحویل گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :

«مسعود پزشکیان» امروز - ۷ مردادماه ۱۴۰۳- پس از تنفیذ حکم ریاست جمهوری خود توسط رهبر انقلاب، دفتر کار خود در نهاد ریاست جمهوری را از محمد مخبر تحویل گرفت. 

مراسم تنفیذ و اعطای حکم چهاردهمین دوره‌ی ریاست جمهوری اسلامی ایران و آغاز به‌کار رسمی رئیس جمهور منتخب، امروز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) برگزار و حکم منتخب ملّت برای ریاست جمهوری بر اساس بند ۹ اصل ۱۱۰ قانون اساسی، توسط، ولی فقیه تنفیذ شد.

در این برنامه وزیر کشور گزارشی از روند برگزاری دور اول و دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم ارائه و پس از قرائت متن حکم تنفیذ رئیس‌جمهور منتخب و ایراد سخن توسط رئیس‌جمهور، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب به ایراد سخنرانی پرداختند ...

گفتنی است، بیش از ۲۵۰۰ نفر از مقامات کشوری و لشکری، رؤسا و اساتید حوزه و دانشگاه، نمایندگان اصناف مختلف، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و سفرای کشور‌های خارجی مقیم در تهران در این مراسم حضور داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما