کد خبر: ۹۲۴۷۲۵
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱

آزادی ۲۰ زندانی کرمانی با کمک محسن چاوشی

محسن چاوشی، خواننده مطرح کشورمان در اقدامی خداپسندانه مبلغ ۳ میلیارد ریال برای آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد استان کرمان اهدا کرد.
آزادی ۲۰ زندانی کرمانی با کمک محسن چاوشی
آفتاب‌‌نیوز :

محسن چاوشی خواننده مطرح و مردمی کشور که بار‌ها برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در کرمان کمک کرده است، با ایجاد کمپین حمایتی با عنوان «جمعیت حیدر» و جلب کمک‌های مردمی و خیران در فضای مجازی زمینه‌ساز آزادی این محکومان از زندان و بازگشت آبرومندانه آن‌ها به کانون گرم خانواده می‌شود.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محسن چاوشی در سال‌های گذشته هم از طریق صفحه شخصی خود در فضای مجازی با جمع آوری کمک‌های مردمی زمینه آزادی تعدادی از محکومان مالی غیرعمد را فراهم کرده و در حال حاضر با کمک ۳ میلیارد ریالی وی تعداد ۲۰ نفر از مددجویان غیرعمد استان از زندان آزاد می‌شوند.

سیدحجت‌الله موسوی‌قوام ادامه داد: هنرمند واقعی، شخصی است که از هنر خود در راه کمک به همنوعان و شاد کردن دل آن‌ها استفاده می‌کند و محسن چاوشی چنین هنرمندی است.

برپایه این خبر، مردم نوع‌دوست می‌توانند کمک‌های خود برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به ir ۵۹۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۲۰۰۶۰۰۲۶‌۲۰۰۲ شماره شبا بانک ملی به نام ستاد مردمی دیه استان کرمان یا ۰۲۰۰۶۰۰۲۶۲۰۰۲ شماره حساب ستاد مردمی دیه و یا ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۰۲ شماره کارت ستاد دیه واریز کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین