کد خبر: ۹۲۴۷۹۹
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱

واکنش طیب نیا به حکم پزشکیان برای عارف

یکی از اعضای ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در جریان رقابت‌های انتخاباتی چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه «از روز اول در کنار پزشکیان بودم و تا روز آخر خواهم بود»، گفت: با تمام توانم در جهت موفقیت و پیروزی دولت ایشان تلاش خواهم کرد و معتقدم که عبور از این شرایط سخت تنها با همدلی و همراهی همه گروه‌ها امکان‌پذیر خواهد شد.
واکنش طیب نیا به حکم پزشکیان برای عارف
آفتاب‌‌نیوز :

علی طیب نیا از اعضای ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در پی انتصاب محمدرضا عارف به عنوان معاون اول رئیس جمهوری دولت چهاردهم در ویدیویی اظهار کرد: ضمن تبریک به جناب آقای دکتر عارف بابت پذیرش مسئولیت معاون اولی جناب آقای دکتر پزشکیان، لازم می‌دانم این نکته را بگویم که من به دلایل شخصی در حال حاضر آمادگی پذیرش این مسئولیت را نداشتم، ولی از روز اول در کنار آقای پزشکیان بودم و تا روز آخر خواهم بود.

وی تاکید کرد: با تمام توانم در جهت موفقیت و پیروزی دولت ایشان تلاش خواهم کرد و معتقدم که عبور از این شرایط سخت تنها با همدلی و همراهی همه گروه‌ها امکان‌پذیر خواهد شد.

از بعد از پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات چهاردهم دوره ریاست جمهوری نام علی طیب‌نیا به عنوان یکی از گزینه‌های پزشکیان برای معاون اولیه دولت مطرح بود.

مسعود پزشکیان ظهر امروز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ طی حکمی محمدرضا عارف را به عنوان معاون اول رئیس جمهور منصوب کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین