کد خبر: ۹۲۴۸۵۳
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰

جنایت خونین در خانی‌آباد تهران

مقتول و قاتل دو مغازه‌دار و هم‌صنف در تخصص لوکس‌فروشی و نصب شیشه خودرو بودند.
جنایت خونین در خانی‌آباد تهران
آفتاب‌‌نیوز :

عصر امروز یکشنبه ۷ مردادماه دو مغازه دار در بلوار شکوفه خانی آباد باهم درگیر شدند و پس از چاقو کشی، یکی از مغازه داران که ۲۳ ساله است با وارد آمدن ضربه چاقو به گردنش از پای در آمد و به قتل رسید.

با مخابره این درگیری مرگبار به ماموران تجسس کلانتری ۱۵۲ خانی آباد آن‌ها وارد عمل شدند و با اعزام به محل درگیری روبه روی پارک شریعتی در تحقیقات میدانی دریافتند که مقتول و قاتل دو مغازه دار و هم صنف در تخصص لوکس فروشی و نصب شیشه خودرو بودند که به خاطر اختلافات قبلی، مغازه دار لوکس فروش با چاقو جوان ۲۳ ساله که نصاب شیشه خودرو بود را از ناحیه گردن هدف قرار داده است که با وجود انتقال مقتول به بیمارستان بهارلو پس از اقدامات پزشکی روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفته است.

ماموران کلانتری همزمان با دستگیری قاتل که قتل را به گردن میگیرد بازپرس جنایی تهران و ماموران ادره ۱۰ پلیس آگهی پایتخت را در جریان این جنایت قرار دادند و با دستور قضای قاتل پس از اعترافات اولیه در اختیار ماموران اداه ویژه قتل پلیس آگاهی قرار گرفت تا اختلافات مرگبار او و مقتول راز گشایی شود.

جسد مقتول جوان با دستور بازپرس از بیمارستان بهارلو به پزشکی قانونی تهران واقع در کهریزک منقل شد تا با اقدامات آسیب شناسی و کالبد شکافی علت دقیق مرگ مشخص شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین