کد خبر: ۹۲۴۸۸۸
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۷

تحریم المپیک به خاطر «شام آخر»

یکی از بزرگترین شرکت های فناوری آمریکایی در اعتراض به مراسم افتتاحیه بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، تبلیغات خود را از این بازی ها حذف کرد.
تحریم المپیک به خاطر «شام آخر»
آفتاب‌‌نیوز :

پایگاه خبری «اسپوتنیک» اعلام کرد یکی از بزرگترین شرکت‌های مخابراتی آمریکا با نام «C Spire» اعلام کرده است که پس از «ابتزالی که از تابلوی شام آخر مسیح» در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک تابستانی پاریس مشاهده کرده است تصمیم گرفت تبلیغات خود را از این بازی‌ها حذف کند. این شرکت بیان کرده است که کارکنانش از این اجرا شوکه شده‌اند.

در بیانیه‌ای که این شرکت از طریق شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده است، اعلام کرد: ما از تمسخر شام آخر در مراسم افتتاحیه المپیک پاریس شوکه شدیم. C Spire تبلیغات خود را از المپیک حذف می‌کند.

مراسم افتتاحیه این بازی‌ها روز جمعه برگزار شد و بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی از تمسخر «شام آخر» ابراز نارضایتی کردند. ایلان ماسک، کارآفرین میلیاردر آمریکایی نیز در حساب کاربری خود اظهار داشت که این صحنه به شدت به مسیحیان بی‌احترامی کرده است.

یکی از جنجالی‌ترین بخش‌های مراسم افتتاحیه المپیک که شامگاه جمعه برگزار شد اجرای نمایش شام آخر مسیح با حضور دگرباشان جنسی بود. این صحنه که شامل مدل‌ها، رقصنده‌ها و هنرپیشه‌های ووک بود، که با انتقادات بسیار شدیدی مواجه شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین