کد خبر: ۹۲۴۹۱۹
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۷

قدردانی ظریف از محسن رنانی

رئیس شورای راهبری انتخاب وزرای دولت چهاردهم از محسن رنانی عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان و اقتصاددان برای حضور در این شورا و کمک به انتخاب گزینه‌های وزارت‌خانه‌ها قدردانی کرد.
قدردانی ظریف از محسن رنانی
آفتاب‌‌نیوز :

محمدجواد ظریف در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«از دوست و برادر عزیزم دکتر محسن رنانی که ایثارگرانه دعوت ما برای حضور در شورای راهبری را پذیرفتند و سهم بسیار چشمگیری در تحقق آنچه در مطلب بسیار مهم خود در مقاله‌ای به آن اشاره کردند ایفا نمودند بسیار سپاسگزارم.»

محسن رنانی در بخشی از این مقاله نوشته است: «دیروز آخرین روز همکاری من با شورای راهبری انتخاب وزرای دولت چهاردهم بود. کار بررسی کاندیدا‌های پیشنهادی برای وزارتخانه‌ها تقریباً تمام شد و من از دولت چهاردهم، پیش از آغاز آن، خداحافظی کردم و به اصفهان بازگشتم تا ادامه مأموریت ۲۰ ساله خود را دنبال کنم یعنی: بیرون از حکومت ایستادن، فاصله گرفتن از قدرت و با عینک توسعه، دیدبانی کردن و زنهار دادن؛ یعنی «نگریستن و گریستن» (نگریستن با عینک خِرَد و گریستن با چشمان قلم).

معتقدم باوجود آن‌که فرایندی که در شورای راهبری تعریف شده بود (برای غربالگری و انتخاب نامزد‌هایی برای وزارتخانه‌ها)، به علت تازگی و بی‌تجربگی، بی‌اشکال نبود، اما تلاش شد و تا حدودی به این نتیجه نزدیک شدیم که افرادی به رئیس‌جمهور معرفی شوند که بتواند با آن‌ها «کابینه اتفاق ملی» را تشکیل دهد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین