کد خبر: ۹۲۴۹۴۰
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸

فیلم| توهین مهسا جاور به منتقدان لباس کاروان ایران

مهسا جاور، عضو تیم ملی قایقرانی ایران در ویدئویی به حواشی ایجاد شده برای طراحی لباس کاروان ایران واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :

پس از افتتاحیه المپیک در شب پنجشنبه واکنش‌ها و اظهارنظرهای فراوانی درباره‌ی این مراسم و همچنین کیفیت حضور کاروان ایران در شبکه های اجتماعی در گرفت.

اگرچه در سطح دنیا بیشتر درباره‌ی مراسم افتتاحیه و نمایش‌های فرانسه صحبت می‌شد در ایران طراحی لباس کاروان ایران سوژه کاربران شد. لباسی ساده و بدون طراحی خاصی که با کمترین نماد و المان ملی بر تن اعضای تیم نشست و در پاریس به نمایش درآمد.

انتقادها از این لباس‌ها چنان زیاد بود که در دو برنامه‌ی تلویزیونی رسانه ملی هم مجری‌ها از این لباس‌ها انتقاد کرده و آن را با لباس کادر درمان مقایسه کردند. آن هم در حالی که کشورهای دیگر بیشترین نمایش از داشته‌های فرهنگی و هنری‌شان در قالب لباس کاروان المپیک به نمایش گذاشته بودند.

انتقاد از لباس کاروان ایران اما نهایتا دو روز بعد از رژه با یک واکنش حمایتی مواجه شد. مهسا جاور از اعضای کاروان ایران و عضو تیم ملی قایقرانی ایران با انتشار یک ویدیو به حمایت از این لباس پرداخته و به منتقدان حمله کرد.

آن بخش از صحبت‌های جاور که بیش از همه مورد توجه و البته واکنش منفی کاربران قرار گرفته آنجایی است که او انتقادها از لباس کاروان ایران را نوعی «بی‌فرهنگی» می‌داند و با ابراز تاسف می‌گوید: چرا باید اینقدر بی‌فرهنگی بین‌مان راحت رواج پیدا کند و اینقدر مسخره کرده و توهین کردن به بقیه برای‌مان خنده‌دار باشد!»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما