کد خبر: ۹۲۴۹۴۵
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹

اتمام حجت مهدی تاج برای ورود بانوان به ورزشگاه آزادی

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در هر صورت باید بانوان به ورزشگاه بیایند و نباید جلوی آن‌ها را گرفت.
اتمام حجت مهدی تاج برای ورود بانوان به ورزشگاه آزادی
آفتاب‌‌نیوز :

جلسه استانداردسازی ورزشگاه آزادی صبح امروز در حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون و محمد نبی از ساعت ۷:۳۰ برگزار شد. 

مهدی تاج در ادامه این جلسه عنوان کرد: باید کار ماندگار کرد تا یک‌باره مجبور به بیل زدن نشویم و باید به این فکر کنیم که اولویت ما برای دو بازی تیم ملی در آزادی برگزار شود و اگر قرار باشد هر اتفاقی رخ دهد، ما باید انجام بدهیم مگر آن که ناظر تصمیم بد بگیرد که این درست نیست و امیدوارم که هر چه سریع‌تر کار‌ها پیش برود. ما الزامی نداریم که حتما دو اسکوبرد داشته باشیم و قانون استفاده یکی از است و این کار را خودمان به میل خودمان می‌خواهیم انجام دهیم. اولویت اول، دوم و سوم ما برای تیم ملی و لیگ قهرمانان آسیا، استادیوم آزادی است. بحث دوم حضور بانوان است و به صورت جدی ورود بانوان باید قطعی انجام شود و بهانه‌ای نباید باشد و باید به جمع‌بندی برسیم. اگر مرد‌ها می‌آیند پس زن‌ها باید باشند و در هر صورت نباید جلوی ورود بانوان را در ورزشگاه گرفت.

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس نیز در مورد وضعیت ورزشگاه آزادی اظهار کرد: باید تا زمان مشخص شده حداقل استاندارد‌ها را محیا کنیم تا تیم‌های استقلال و پرسپولیس بتوانند در آن میزبانی کنند. ما سال گذشته که صندلی نداشتیم آن‌ها را با پارچه پوشاندند تا مشخص نشود و عمده‌ترین مشکل تا جایی که متوجه شدم بحث سالن کنفرانس است که مربی‌ها و بازیکنان بتوانند در آن با خبرنگاران مصاحبه کنند. 

هم‌چنین نصیبی، نماینده ورزشگاه آزادی در این جلسه درباره وضعیت ورزشگاه آزادی گفت: ما همه روزه در حال آماده‌سازی آزادی هستیم و از زمانی که شروع به بازسازی کردیم تنها روز‌های تاسوعا و عاشورا تعطیل بودیم و باقی روز‌ها تا ساعت ۱۲ یا یک بامداد مشغول به کار هستیم. چند روز پیش با پیمانکار به جمع‌بندی رسیدیم و تا ورزشگاه آزادی را تا زمان مشخص شده، نه به صورت کامل، اما بخشی از آن آماده شود. این کار عمرانی است و به همین دلیل در بحث عملیاتی کار ما را سخت کرده است. 

فرشید سمیعی، مدیرعامل باشکاه استقلال در این جلسه غایب بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین