کد خبر: ۹۲۴۹۹
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۹:۲۹

فاتح: آدرس هتل لانکاستر را نمی‌دانم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ابوالفضل فاتح؛ مسئول کمیته رسانه‌ای ستاد انتخاباتی مهندس میرحسین موسوی در دهمین انتخابات ریاست‌جمهوری به ادعاهای اخیر خبرگزاری دولت درباره خود پاسخ داد.

به‌گزارش گروه سیاسی آفتاب، فاتح در جوابیه‌ای که بدین منظور تنظیم کرده‌، آورده است: 

با‌سمه تعالی

امروز ایرنا، در خبری اعلام کرد که با آقای مهدی هاشمی در در هتل «لانکاستر» لندن ملاقاتی داشته‌ام.
 
به‌ استحضار می‌رساند که همچون سایر دروغ پراکنی‌های اخیر این خبرگزاری، این خبر کذب محض می‌باشد و اینجانب با وی نه در لندن و نه هیچ جای دیگر ملاقاتی نداشته‌ام. من آدرس چنین هتل‌هایی را نمی‌دانم و نمی‌دانم که آیا لندن چنین هتلی دارد یا نه، بعید هم می‌دانم که خبرنگاران شریف چنین دروغ‌هایی را منتشر کنند. 

افسوس رسانه‌ای چون ایرنا که باید با انتشار اخبار موثق نبض خبر منطقه را در دست بگیرد، به واسطه کوته بینی و تمایلات و اغراض شخصی به پایین‌ترین سطح یک سایت حزبی آن هم از نوع افراطی‌اش تنزل داده شده است. 

در شرایطی که ایرنا خط عمومی اش چنین آلوده است، خدا می‌داند این رسانه غیر مسئول در خط ویژه‌اش چه اخباری را در اختیار مسئولان قرار می‌دهد و منشاء چه تحلیل‌ها و تصمیم‌ها و شکاف‌های مخربی می‌شود. گویی این گونه رسانه‌ها، یادآور رسانه‌هایی چون «تاس» در شوروی سابق هستند که رسالتشان را نه تنها گمراه کردن مردم که گمراه کردن مسوولان نیز می‌دانند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین