کد خبر: ۹۲۵۰۳۳
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴

تهدید یک پرسپولیسی به اعزام به پادگان و اضافه خدمت

سرمربی ملوان انزلی اعلام کرد اگر میلاد سرلک در تمرینات حضور پیدا نکند، اضافه خدمت و اعزام به پادگان در انتظارش است.
تهدید یک پرسپولیسی به اعزام به پادگان و اضافه خدمت
آفتاب‌‌نیوز :

یکی از بازیکنان سرباز که نیم فصل گذشته از پرسپولیس راهی ملوان شد و پیراهن این تیم را در لیگ برتر پوشید، میلاد سرلک است. این هافبک باتجربه که سابقه حضور در تیم ملی را نیز دارد، با وجود اینکه در فصل پیش رو نیز باید در ملوان بازی کند و ادامه خدمت سربازی خود را بگذراند، هنوز به تمرینات انزلی‌چی‌ها نرفته است.

غیبت سرلک در تمرینات ملوان موجب ناراحتی سعید دقیقی سرمربی این تیم شده است. دقیقی در مصاحبه امروز خود به شکلی تند اقدام به تهدید هافبک سابق پرسپولیس کرده و گفت که اگر او به تمرینات نیاید مجبور است اقدامات جدیدی انجام بدهد.

دقیقی در این خصوص بیان کرد: «آقای سرلک را ما هنوز زیارت نکردیم و باید خودش را به ما معرفی کند. اگر این اتفاق نیفتد و ایشان نیاید، مجبور هستیم اقدامات دیگری انجام بدهیم.»

او افزود: «اگر سرلک به تمرینات نیاید، نامه ایشان را به نظام وظیفه خواهم نوشت که قطعا تبعات آن هم اضافه خدمت سربازی خواهد بود و هم اعزام به پادگان را برای او اورده خواهد داشت.»

با توجه به وضعیتی که سرلک در ملوان پیدا کرده، حالا او باید هرچه سریع‌تر تکلیف خود را مشخص کند. این هافبک باتجربه همچنان سرباز است و باید به تمرینات ملوان برگردد و وباید دید چه اتفاقاتی درباره‌اش رخ خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین