کد خبر: ۹۲۵۳۴۳
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰

عکس| ازدواج مجدد پس از گم کردن حلقه ازدواج؛ عذرخواهی جسورانه جانمارکو تامبری از همسرش

جانمارکو تامبری، پرچم‌دار ایتالیا در مراسم افتتاحیه المپیک، پس از گم کردن حلقه ازدواجش از همسرش به شکلی جالب و جسورانه عذرخواهی کرد.
عکس| ازدواج مجدد پس از گم کردن حلقه ازدواج؛ عذرخواهی جسورانه جانمارکو تامبری از همسرش
آفتاب‌‌نیوز :

المپیک ۲۰۲۴ پاریس فرقی اساسی با سایر المپیک‌ها داشت و برای اولین بار در استادیوم برگزار نشد، بلکه کاروان هر کشور با قایق از رودخانه سن در قلب پاریس رد می‌شد.

در این میان پرچم‌دار تیم المپیک ایتالیا و قهرمان پرش ارتفاع، جانمارکو تامبری، آنقدر با شور و هیجان پرچم کشورش را تکان می‌داد که حلقه ازدواجش از دستش بیرون آمد و به داخل رودخانه افتاد.

جانمارکو برای اینکه بابت چنین اشتباه بزرگی از همسرش عذرخواهی کند و از دلش دربیاورد نامه‌ای عاشقانه و زیرکانه برای او در اینستاگرام نوشت که در متن نامه آمده است: «متاسفم عشقم، خیلی متاسفم. آب زیاد، چند کیلویی که در چند ماه گذشته از وزنم کم شده، یا شاید اشتیاق بیش از حد از کاری که انجام می‌دادیم. احتمالا هر سه مورد. دیدم که پرواز می‌کند، صدای برخوردش به کف قایق را شنیدم و بارقه امید... اما متاسفانه جهش اشتباهی داشت و دیدم که در هوا هزار بار چرخید و در آب شیرجه زد، انگار آنجا تنها جایی بود که دلش می‌خواست باشد. این چند لحظه تا ابد طول کشید. اما شاید قرار بود که این اتفاق بیافتد. حالا برای همیشه در بستر رودخانه شهر عشق می‌ماند. به نظرم کار بد دیروز جنبه شاعرانه‌ای داشت، و اگر تو بخواهی انگشتر تو را نیز به رودخانه می‌اندازیم تا آنها برای همیشه با هم باشند، و ما یک بهانه دیگر خواهیم داشت، همانطور که همیشه می‌خواستی، تا عهدمان را تجدید کنیم و دوباره ازدواج کنیم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین