کد خبر: ۹۲۵۴۳۳
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹
تبلیغات

چگونه بهترین کلاس آمادگی تیزهوشان را انتخاب کنیم؟

انتخاب مدرسه یکی از مهم‌ترین و سرنوشت ساز‌ترین تصمیمات در طول دوران تحصیل است. در این بین دغدغه اکثر دانش آموزان و والدینی که فرزندانشان در مقاطع ششم یا نهم تحصیل می‌کنند، عوض کردن مدرسه و انتخاب یکی از بهترین مدارس کشور است.
چگونه بهترین کلاس آمادگی تیزهوشان را انتخاب کنیم؟
آفتاب‌‌نیوز :

مدارس تیزهوشان از جمله بهترین مدارس در سطح کشور هستند که به دلیل شرایط تحصیلی ایده آلی که فراهم می‌کنند؛ همواره مورد توجه دانش آموزان و والدین بوده اند. اما نگرانی دانش آموزان و خانواده ها، آزمون ورودی به این مدارس و ظرفیت محدودی است که دارند؛ که باید گفت اصلا جای نگرانی نیست! با تلاش مستمر و شرکت در کلاس‌های آمادگی برای آزمون تیزهوشان، شانس قبولی شما به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.

من، حمیدرضا تسلیمی فر مدرس کلاس تیزهوشان ششم در این یادداشت، مواردی را برای شما توضیح می‌دهم که در انتخاب بهترین کلاس آمادگی تیزهوشان به شما کمک می‌کند.

چرا مدارس تیزهوشان را انتخاب کنیم؟

اگر به دنبال دلیلی برای انتخاب مدارس تیزهوشان هستید، با ما همراه باشید تا مزایای تحصیل در این مدارس را بررسی کنیم:

کیفیت بالای تدریس

مدارس تیزهوشان با معلمان و اساتید مجرب و با تجربه‌ای که دارند، از کیفیت تدریس بالایی برخوردارند. دبیران مدارس تیزهوشان بر محتوای کتاب تسلط کامل دارند و حتی در برخی موارد از سطح کتاب بالاتر تدریس می‌کنند. همچنین در این مدارس از روش‌ها و تکنولوژی‌های آموزشی نوین برای تدریس استفاده می‌کنند تا دانش آموزان به درک عمیقی از مطالب برسند.

بی نیاز شدن از کلاس‌های تقویتی خارج از مدرسه

مدارس تیزهوشان دارای برنامه‌های آموزشی جامع و عمیقی هستند که دانش آموزان را از رفتن به کلاس‌های تقویتی و گرفتن مشاوره تحصیلی بی نیاز می‌کنند. در واقع با رفتن به این مدارس دیگر نیاز نیست وقت و هزینه خود را برای رفتن به کلاس‌های تقویتی خارج از مدرسه هدر دهید. همچنین مشاورین تحصیلی متخصص نیز در کنار دبیران با تجربه و مجرب این مدارس وجود دارند.

رقابت تحصیلی سالم بین دانش آموزان

تحصیل در مدارس برتر و در میان دانش آموزان با استعداد و در سطح بالا، همواره با رقابت همراه است. رقابت تحصیلی در مدارس برتری همچون تیزهوشان اگر از نوع سالم باشد، نقش موثری در پیشرفت و افزایش انگیزه دانش آموزان خواهد داشت.

احتمال موفقیت بیشتر در آزمون‌های سراسری

هر ساله درصد بالایی از رتبه برتر‌های کنکور، دانش آموزان مدارس تاپ کشور همچون تیزهوشان هستند. برنامه‌های آموزشی عمیق و فشرده، دبیران با تجربه و مجرب، فعالیت‌های پژوهشی، امکانات آموزشی پیشرفته، رقابت، برگزاری آزمون‌های شبیه ساز و... از جمله مزیت‌های این مدارس هستند که در نهایت احتمال قبولی دانش آموزان در آزمون‌های سراسری را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهند.

بهترین کلاس تیزهوشان

شرکت در مسابقات و المپیاد‌های علمی

مدارس تیزهوشان همواره در تلاشند تا استعداد‌های دانش آموزان را شکوفا کنند و با توجه به استعداد‌های آنها، دانش آموزان را برای مسابقات و المپیاد‌های علمی آماده کنند. بسیاری از دانش آموزان در طی سال‌های اخیر با شرکت در المپیاد‌ها و کسب امتیاز‌های بالا، توانسته اند بدون کنکور در دانشگاه‌های ممتاز داخل و خارج کشور پذیرفته شوند.

راه‌های قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان

قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان به دلیل رقابت بالایی که وجود دارد، دشوار به نظر می‌رسد. اما با رعایت راهکار‌هایی که در ادامه اشاره می‌کنیم، می‌توانید شانس قبولی خود را افزایش دهید:

  • برنامه ریزی اصولی و درست در کنار مدیریت زمان
  • مطالعه عمیق مطالب و خواندن مفهومی مطالب
  • شرکت در آزمون‌های آزمایشی تیزهوشان
  • حل نمونه سوالات و آزمون‌های سال‌های گذشته
  • آگاهی از مباحث آزمون و اطلاع دقیق از آن‌ها
  • شرکت در کلاس‌های آمادگی آزمون تیزهوشان

بهترین کلاس‌های تیزهوشان چه ویژگی‌هایی دارند؟

همانطور که گفته شد شرکت در کلاس‌های آمادگی برای آزمون تیزهوشان، از راهکار‌های موثر برای قبولی در این آزمون است. در این بین انتخاب بهترین کلاس آمادگی تیزهوشان از بین انبوهی از کلاس‌ها و موسساتی که وجود دارد، برای دانش آموزان و خانواده‌ها چالش برانگیز خواهد بود. در ادامه ویژگی‌های بهترین کلاس‌ها و موسسات را بررسی می‌کنیم تا بتوانید بهترین کلاس تیزهوشان را با توجه به این ویژگی‌ها پیدا کنید:

آمار قبولی بالا در آزمون‌های سراسری

سابقه درخشان و آمار قبولی دانش آموزان در آزمون تیزهوشان از ویژگی‌های یک کلاس یا موسسه آموزشی است.

تجربه و تعهد استاد

دبیران و معلمان یک کلاس یا موسسه علاوه بر علم و دانشی که دارند، بهتر است از تجربه و مهارت کافی برای تدریس نیز برخوردار باشند. تجربه و مهارت در تدریس موجب افزایش یادگیری در دانش آموزان و در نهایت موفقیت آن‌ها در آزمون تیزهوشان می‌شود.

رضایت دانش آموزان و والدین آن‌ها در سال‌های اخیر

با تحقیق از دانش آموزان سال‌های اخیر و والدین آنها، از میزان کیفیت کلاس‌ها مطلع شوید.

کیفیت مشاوره و پشتیبانی کلاس‌ها

دانش آموزان برای موفقیت در آزمون تیزهوشان، علاوه بر کلاس نیاز به پشتیبانی پیگیر و راهنمایی‌های تخصصی دارند.

حضوری یا آنلاین بودن کلاس‌ها

هنگام ثبت نام برای کلاس ها، به حضوری یا آنلاین بودن کلاس‌ها دقت کنید. انتخاب هر یک از آن‌ها بستگی به شرایط دانش آموز دارد. اما امروزه کلاس‌های آنلاین به دلیل صرفه جویی در وقت و هزینه رفت و آمد، و دسترسی به اساتید مطرح کشور گزینه پرطرفدارتری هستند.

برگزاری آزمون‌های شبیه ساز

برگزاری آزمون‌های شبیه ساز در کنار کلاس‌های آموزشی، به دانش آموزان کمک می‌کند تا نقاط ضعف خود را پیدا کرده و آن‌ها را رفع کنند.

پیگیری وضعیت تحصیلی دانش آموزان

مشاورین و معلمان بهترین کلاس‌های آمادگی برای آزمون تیزهوشان، به طور مداوم پیگیر وضعیت درسی دانش آموزان هستند.

هزینه‌های مناسب و ارائه خدمات و امکانات

از آنجایی که کلاس‌های تیزهوشان شهریه‌های بالایی دارند؛ بهتر است کلاسی را برای ثبت نام انتخاب کنید که شهریه آن‌ها متناسب با امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهند باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین