کد خبر: ۹۲۵۶۷۵
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸

۲ شهر کرمان گرمترین صبح ایران را تجربه کردند

هواشناسی کرمان اعلام کرد شهر‌های شهداد و ریگان با حداقل دمای ۳۵ درجه سانتیگراد صبح امروز (چهارشنبه)، گرمترین صبح را در بین ایستگاه‌های هواشناسی کشور داشتند.
۲ شهر کرمان گرمترین صبح ایران را تجربه کردند
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش اداره کل هواشناسی استان کرمان، همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته شهداد با ثبت حداکثر دمای ۴۸.۸ درجه سانتیگراد، گرمترین ایستگاه هواشناسی کشور بود و برای دهمین روز پیاپی شهداد گرم‌ترین صبح کشور را به ثبت رساند.

بر اساس این گزارش، طی شبانه روز گذشته لاله زار در شهرستان بردسیر به عنوان مرتفع‌ترین شهر کشور، با دمای ۱۲ درجه سردترین و شهداد با دمای ۴۹ درجه گرم‌ترین نقطه استان بودند و در همین مدت بیشینه دمای شهر کرمان ۴۰ درجه و کمینه این شهر ۲۲ درجه بوده است.

روابط عمومی هواشناسی کرمان در ادامه با اعلام هشدار سطح زرد هواشناسی تصریح کرد: طی روز‌های آینده افزایش ابر، وزش باد به‌نسبت شدید و گردوخاک پدیده‌های غالب جوی در استان کرمان خواهند بود.

این گزارش ادامه داد: با وزش باد به‌نسبت شدید در برخی مناطق و استان‌های همجوار خیزش گرد و خاک و انتقال ریزگرد به استان را خواهیم داشت، لذا افزایش غلظت غبار، کاهش دید افقی و نیز کیفیت هوا در اغلب مناطق به‌ویژه مناطق شمالی، شمال غربی، نوار شرقی و نیمه جنوبی استان پیش بینی می‌شود.

روابط عمومی هواشناسی کرمان تاکید کرد: در برخی مناطق جنوب غربی، جنوبی و مرکزی به ویژه ارتفاعات این مناطق ضمن افزایش ابر وقوع رگبار باران محتمل است؛ به لحاظ دمایی نیز طی روز‌های آتی ابتدا کاهش نسبی و سپس تداوم هوای گرم برای اغلب مناطق مورد انتظار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین