کد خبر: ۹۲۵۷۲۷
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲
واکنش نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی به ترور هنیه:

حمله ایران به اسرائیل شدیدتر از عملیات وعده صادق خواهد بود

«همانطور که در بحث حمله به سفارت ما در دمشق و عملیات وعده صادق رسما توسط فرماندهان عالی نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ستاد کل نیرو‌های مسلح اعلام شد که از این به بعد اگر در خارج یا داخل مرز‌های ایران رژیم صهیونیستی دست به جنایتی علیه رهبران و فرماندهان مقاومت بزند از ایران پاسخش را دریافت خواهد کرد، قطعا این پاسخ شدیدتر از پاسخ عملیات وعده صادق خواهد بود و این حتمی و قطعی است.»
حمله ایران به اسرائیل شدیدتر از عملیات وعده صادق خواهد بود
آفتاب‌‌نیوز :

جواد کریمی قدوسی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، درباره ارزیابی خود از ابعاد ترور شهید هنیه، گفت: بیش از هر مطلبی، این مطلب نمایان و آشکار است که رژیم صهیونیستی در لحظات پایان حیات خودش قرار داد، از این جهت که این اتفاق در پیش چشم افکار عمومی دنیا در کشوری که مراسمی رسمی در سطح بین‌المللی با دعوت شخصیت‌های مختلف جهان برگزار می‌کرد، رخ داد. یکی از این شخصیت‌ها، اسماعیل هنیه بود که به دعوت رسمی جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده بود و بامداد امروز با پرتابه‌هایی احتمالا در خارج از ایران به شهادت می‌رسد، این سندی بر نابودی نزدیک، سریع و ارزان رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک است. اگر غیر از این بود و رژیم صهیونیستی امیدوار بود که از گرداب غزه، عمان و یمن نجات پیدا کند، قطعا دست به این جنایت، آن هم در تهران نمی‌زد.

وی افزود: وقتی کسی از لا‌به‌لای حوادث سخت هفتاد سال گذشته و اشغال سرزمین فلسطین رشد می‌کند و به مقام و درجه رهبری سیاسی حماس و غزه می‌رسد نشان از این است که اگر یک شخصیتی از پا بیفتد ده‌ها شخصیت مثل او در پشت سرش صف کشیده‌اند. قطعا جبهه مقاومت طوری نیرو‌های خود را تربیت کرده و کادر‌های خود را آموزش داده که با از دست دادن امثال اسماعیل هنیه و شهدایی مثل عماد مغنیه‌ها هیچ خللی به صفوف رزمندگان جبهه مقاومت وارد نمی‌شود. در هشت سال دفاع مقدس خودم شاهد بودیم، صد‌ها فرمانده برجسته مثل شهید همت‌ها، باکری‌ها و شهدای دیگری در این عصر مثل شهید سلیمانی‌ها و شهید زاهدی‌ها به شهادت رسیدند، ولی هیچ خللی آن زمان در کار دفاع مقدس و الان در دفاع از حریم و مردم ایران توسط متجاوزین صورت نگرفت.

این نماینده پیشین مجلس در پاسخ به این سوال که ترور هنیه چه تغییری در روند فعالیت‌های محور مقاومت ایجاد خواهد کرد، گفت: عمق راهبری جبهه مقاومت بسیار عمیق است و این حوادث هم پیش‌بینی شده است، یعنی اینطور نیست که برای رهبران محور مقاومت یک خبر فوق العاده‌ای باشد و باعث شک و تردید شود، چون این‌ها هر لحظه منتظر این حوادث بوده و هستند، بعد از این هم خواهند بود. جبهه مقاومت در یک حرکت وسیع و گسترده‌ای که تدارکات آن کاملا فراهم شده است و برنامه‌های مشخص دارد، اقدام خواهد کرد. ان‌شاالله همه‌ی جهان با پشتوانه آزادگان سراسر جهان شاهد خواهند بود که فلسطین به فلسطینیان برخواهد گشت و ما به زودی شاهد حضور سیدحسن نصرالله در قدس خواهیم بود.

کریمی درباره اینکه پاسخ ایران به این اقدام تروریستی چگونه خواهد بود، عنوان کرد: همانطور که در بحث حمله به سفارت ما در دمشق و عملیات وعده صادق رسما توسط فرماندهان عالی نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ستاد کل نیرو‌های مسلح اعلام شد که از این به بعد اگر در خارج یا داخل مرز‌های ایران رژیم صهیونیستی دست به جنایتی علیه رهبران و فرماندهان مقاومت بزند از ایران پاسخش را دریافت خواهد کرد، قطعا این پاسخ شدیدتر از پاسخ عملیات وعده صادق خواهد بود و این حتمی و قطعی است.

وی در پاسخ به این سوال که این اقدام تروریستی چه تاثیری بر معادلات منطقه خواهد داشت، تصریح کرد: نمی‌توانیم بگویم یک اتفاق غیرقابل انتظار بود که بتواند شرایط منطقه را عوض کند، خیر؛ منطقه بر اساس جنایت رژیم صهیونیستی به سمت نابودی اسرائیل در حال حرکت است. این اتفاق شاید سرعت را بیشتر کند و زمان را جلو ببرد که آن هم باتدبیر رهبران عالی مقاومت خواهد بود. فرماندهان جبهه مقاومت برای همه روز‌ها و برای همه ساعات برنامه و نقشه دارند و این اتفاقات نمی‌تواند آن نقشه را به هم بزند، آن نقشه، نقشه مهمی است و قطعاً نهایت این نقشه هم با این پشتوانه جهانی که به وجود آمده است، نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین