کد خبر: ۹۲۵۷۵۶
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
قدرت نظام با این اقدامات شیطنت آمیز تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد

جلسه هیئت دولت بدون حضور پزشکیان / عارف چه گفت؟

معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: قدرت بالای نظام با این اقدامات شیطنت آمیز تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد و بدون شک جبهه مقاومت مسیر خود را ادامه خواهد داد.
جلسه هیئت دولت بدون حضور پزشکیان / عارف چه گفت؟
آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور در جلسه صبح امروز (چهارشنبه) هیئت دولت با تسلیت شهادت مجاهد گرانقدر حاج اسماعیل هنیه به امت اسلامی و بویژه مردم فلسطین، آن‌را ضایعه‌ای بزرگ دانست و افزود: ما افتخار میزبانی ایشان برای مراسم تحلیف رئیس جمهور را داشتیم و از این بابت تأسف و تأثر ما بیشتر است.

معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: این اقدام جنایتکارانه را محکوم کرده و ضمن پیگیری گزارش نهاد‌های ذی ربط، این مسئله را با جدیت و قدرت دنبال خواهیم کرد تا احساس نکنند که در آغاز به کار دولت وفاق ملی می‌توانند به جمهوری اسلامی ایران ضربه‌ای بزنند.

عارف با تاکید بر اینکه توان و قدرت بالای نظام با این اقدامات شیطنت آمیز تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد، افزود: بدون شک جبهه مقاومت مسیر خود را ادامه خواهد داد و مردم و نظام ما هم کماکان در کمک به مقاومت اسلامی و یاری رساندن به ملت مظلوم فلسطین تردید و درنگ نخواهند کرد.

معاون اول رئیس جمهور با قدردانی از مجلس شورای اسلامی و ریاست مجلس به دلیل برگزاری موفق مراسم تحلیف رئیس جمهور، اظهار داشت: با تحلیف رئیس جمهور و استقرار دولت جدید در کشور فضای رقابتی به فضای صمیمی و رفاقتی تبدیل شده است و این از افتخارات نظام و یک جشن ملی است.

عارف با اشاره به حضور گسترده مقامات خارجی از کشور‌های مختلف اظهار داشت: امیدوارم با توجه به اولویت‌های دولت چهاردهم روابط با کشور‌های دوست را گسترش و توسعه دهیم.

معاون اول رئیس جمهور با تشکر از بیانات دلگرم کننده رهبر انقلاب در ملاقات با برخی از میهمانان مراسم تحلیف در خصوص تقویت روابط با کشور‌های دوست و برادر، بر لزوم پیگیری توافقات کمیسیون‌های مشترک با سایر کشور‌ها تاکید کرد.

عارف با تاکید بر اینکه فضای دیروز مجلس و پیام اصلی مراسم همدلی و تعامل خوب دولت چهاردهم و مجلس دوازدهم است، افزود: هدف همه ما خدمت به نظام و مردم است، از ناحیه دولت این نگاه را در همه امور خواهیم داشت و امیدوارم با همکاری مجلس آن را تقویت کنیم که اولین نمود آن رأی اعتماد به اعضای کابینه است.

معاون اول رئیس جمهور همچنین ضمن تقدیر از همه نهاد‌ها و دستگاه‌های برگزار کننده مراسم تحلیف، از صبر و تحمل مردم تهران به دلیل اعمال برخی محدودیت‌ها در جریان برگزاری مراسم، قدردانی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین