کد خبر: ۹۲۵۷۵۸
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵

استقلال با پنج دروازه‌بان در لیگ برتر!

اسکواد دروازه‌بان‌های استقلال کامل شد و خیال نکونام از قفس توری آسوده است.
استقلال با پنج دروازه‌بان در لیگ برتر!
آفتاب‌‌نیوز :

اضافه شدن محمدرضا خالدآبادی اسکواد دروازه‌بانی استقلال را کامل کرد و این تیم با حضور حسینی باتجربه و سه دروازه‌بان جوان لیگ بیست و چهارم را آغاز خواهند کرد و علاوه بر رسیدن به ترکیب اصلی رقابت جذابی برای حضور روی نیمکت ذخیره شکل خواهد گرفت و دو گلرجوان آبی‌ها تمرینات را با انگیزه خاصی دنبال می‌کنند.

محمدرضا خالدآبادی علاقه زیادی دارد تا در لیگ بیست چهارم در تیمی حضور داشته باشد که بتواند به میدان برود و در سال‌های ابتدایی فوتبال خود را به میدان برود و عملکرد خوبی که در زمان حضور در هوادار داشت را تکرار کند، تا این لحظه استقلال به او اجازه جدایی نداده و او در تمرینات شرکت کرده است.

البته این تنها تنش نقل و انتقالاتی استقلال نبود و آن‌ها با حسین حسینی کاپیتان تیم و البته ودران کیوسفسکی دروازه‌بان اهل بوسنی هم شرایط پیچیده‌ای را دنبال کردند، در اولین روز‌های نقل و انتقالات جذب گلر اهل بوسنی کاپیتان استقلال را بهت زده کرد و حواشی مختلفی درباره او مطرح شد، اما حالا حسینی در تمرینات حضور دارد و وضعیت نامشخصی درباره ودران کیوسفسکی وجود دارد، توضیح خاصی هم از سمت باشگاه استقلال داده نشده است!

در ادامه به عملکرد فرد به فرد گلر‌های استقلال خواهیم پرداخت:

حسین حسینی:

کاپیتان استقلال فصل فوق‌العاده‌ای را داشت و با ۱۸ کلین‌شیت به همراه پورحمیدی دستکش طلایی فصل را به دست آورد و اگر غیبت او در بازی با تراکتور نبود، شاید این عنوان را به تنهایی کسب می‌کرد، البته او به دلایل مختلفی دستکش تیم ملی را از دست داد و فصل آینده به دنبال پس گرفتن جایگاه خود در تیم ملی خواهد بود، او انگیزه زیادی دارد تا در لیگ بیست و چهارم به عنوان کاپیتان استقلال جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

محمدرضا خالدآبادی:

گلرجوان و مستعد استقلال بعد از درخشش در هوادار به این تیم آمد و فصل گذشته در تک بازی مقابل تراکتور برای استقلال به میدان رفت و عملکرد خوبی داشت و دروازه خود را بسته نگه داشت، او شرایط این را دارد تا در یک تیم لیگ برتری فیکس باشد، اما ماندن پشت خط حسین حسینی برای او سخت است، اما استقلال حاضر نیست این گلر را به سادگی از دست بدهد و باید دید در نهایت چه تصمیمی گرفته خواهد شد، قطعا باشگاه استقلال منافع خودش و بازیکن آینده‌دارش را در نظر خواهد گرفت.

سینا سعیدی‌فر:

گلر جوان استقلال فصل گذشته قرضی به تیم شمس‌آذر قزوین رفت و تحت تاثیر درخشش علیرضا جعفرپور نتوانست فرصت چندانی برای حضور در میدان پیدا کند و اوهم در هفته ۱۸ لیگ برتر یک تک بازی مقابل مس رفسنجان انجام داد و موفق به کلین‌شیت شد، در صورت باقی ماندن خالدآبادی رقابت نزدیکی برای جایگاه گلر دوم و شانس حضور در ترکیب استقلال شکل خواهد گرفت.

محمدجواد کیا:

گلر جوانی که با کش و قوس و حواشی زیادی در نهایت مجوز حضور در تمرین استقلال را گرفت و فصل گذشته همراه این تیم تمرین کرد، اما درون دروازه قرار نگرفت، او در این فصل هم احتمالا شرایط مشابه خواهد داشت!

ودران کیوسفسکی:

بلاتکلیف‌ترین بازیکنی که از او فقط یک اسم مطرح شد و هزار حاشیه به وجود آمد، درحالی‌که استقلال سودای جذب ستاره‌های بزرگی را در خط هافبک در سر دارد، باید دید قراردادی که با این بازیکن امضا شده به چه شکل مدیریت خواهد شد. بازگشت او به استقلال در تمامی ابعاد به ضرر آبی‌پوشان خواهد، عملا نیازی به دروازه‌بان نیست!

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین