کد خبر: ۹۲۵۸۴۴
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳

پیشنهاد نجومی النصر عربستان برای خرید ستاره برزیلی بارسلونا

رافینیا، وینگر برزیلی بارسلونا یک بار دیگر از باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان پیشنهاد دریافت کرد و دوباره به آن پاسخ منفی داد.
پیشنهاد نجومی النصر عربستان برای خرید ستاره برزیلی بارسلونا
آفتاب‌‌نیوز :

بارسلونا در این روز‌ها نیاز مبرمی به فروش یکی از بازیکنان خود دارد. آن‌ها سعی دارند تا نیکو ویلیامز و دنی اولمو را در تابستان امسال به خدمت بگیرند، اما تا به حال مشکلات اقتصادی باشگاه مانع از انجام این معامله‌ها شده است. یکی از راه‌هایی که مدیران بارسلونا می‌توانند این مشکل را حل کنند، فروش بازیکنان کلیدی خود با قیمت بالا است.

رافینیا، وینگر برزیلی بارسا یکی از گزینه‌ها برای فروش است. او در دو فصل اخیر آمار خوبی با پیراهن بارسلونا به ثبت رساند و حالا امیدوار است تا در سومین فصل حضورش در بارسا بتواند عملکرد بهتری هم از خود به نمایش بگذارد. این بازیکن از چند باشگاه اروپایی و عربستانی پیشنهاد دریافت کرد، اما می‌خواهد در بارسلونا بماند و با این باشگاه به موفقیت برسد.

به نقل از فابریزیو رومانو، اخیرا چند نماینده دوباره پیشنهادی از لیگ عربستان برای رافینیا آوردند، اما این ستاره برزیلی یک بار دیگر پاسخ منفی داد تا نشان دهد برای ماندن در بارسا مصمم است. اولویت این بازیکن ماندن در بارسلونا است و برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کند.

نشریه اسپانیایی اسپورت، با تایید این خبر، جزئیات دیگری هم در خصوص این پیشنهاد فاش کرد. گفته می‌شود النصر عربستان حاضر است برای خرید رافینیا ۱۰۰ میلیون یورو به بارسلونا بپردازد و همچنین به مدت سه فصل، سالانه ۲۰ میلیون یورو به خود بازیکن حقوق بدهد.

منبع: فوتبالی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین