کد خبر: ۹۲۵۸۵۰
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۲

جهانگیری: این ترور نشانه روشنی بر قصد بحران‌آفرینی‌های جدید اسرائیل در منطقه است

اسحاق جهانگیری در پیامی با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه نوشت: ضرورت تدبیر و اقدام سنجیده و هماهنگ مسئولان کشور و نهادهای ذی‌ربط بر خنثی کردن مقاصد جنگ افروزانه اسرائیل و بالا بردن حساسیت و قدرت امنیتی و سیاسی نظام در مقابله با پروژه نفوذ و جاسوسی این رژیم پیش از پیش آشکار شده است.
جهانگیری: این ترور نشانه روشنی بر قصد بحران‌آفرینی‌های جدید اسرائیل در منطقه است
آفتاب‌‌نیوز :

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم نوشت:

شهادت دکتر اسمعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را به ملت مظلوم فلسطین و همه آزادگان جهان تسلیت می‌گویم. نقش تاریخی آن شهید شجاع در دفاع از حقوق انسانی مردم تحت ستم غزه و فرماندهی قهرمانانه مقاومت در برابر رژیم آدمکش اسرائیل درس آموز و حماسه‌ساز است.

حادثه تروریستی منجر به شهادت آن مجاهد بزرگ در تهران، آن هم ساعاتی پس از برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور محترم دکتر پزشکیان نشانه روشنی بر قصد بحران‌آفرینی‌های جدید رژیم صهیونیستی در منطقه و ایران است.

ضرورت تدبیر و اقدام سنجیده و هماهنگ مسئولان کشور و نهاد‌های ذی‌ربط بر خنثی کردن مقاصد جنگ افروزانه اسرائیل و بالا بردن حساسیت و قدرت امنیتی و سیاسی نظام در مقابله با پروژه نفوذ و جاسوسی این رژیم پیش از پیش آشکار شده است.

حمایت و پشتیبانی همه جانبه از سیاست‌های دولت وفاق ملی در منطقه و جهان، از همین امروز وظیفه ماست، تا دولت بتواند مقتدرانه و مدبرانه در جهت تامین منافع ملی و استقرار امنیت و صلح پایدار و مقابله با تنش و تروریسم سازمان یافته گام بردارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین