کد خبر: ۹۲۵۸۶۸
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱

مانع بزرگ جلوی بازگشت علی کریمی به استقلال

باشگاه استقلال توضیحاتی درباره جذب هافبک ایرانی کایسری اسپور ارائه داد.
مانع بزرگ جلوی بازگشت علی کریمی به استقلال
آفتاب‌‌نیوز :

جواد نکونام در نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جذب علی کریمی، هافبک ایرانی کایسری اسپور است تا خط میانی تیمش را تقویت کند، اما بسته بودن پنجره باشگاه ترکیه‌ای موجب شده تا صدور رضایت‌نامه توسط آن‌ها اتفاق نیفتد و آبی‌ها نیز کار سختی برای جذب این بازیکن داشته باشند.

بختیاری، معاون حقوقی و بین‌الملل باشگاه استقلال در خصوص روند مذاکرات صورت گرفته با باشگاه طرف قرارداد علی کریمی توضیح داد: بر اساس تصمیم مدیریت باشگاه، بنده مامور مذاکره با باشگاه آقای علی کریمی شدم که نخستین مرحله مذاکره با باشگاه کایسری اسپور در تیر سال جاری شکل گرفت.

او ادامه داد: بنده به‌عنوان نماینده باشگاه از طریق سیستم TMS که بهترین مرجع برای انجام فرایند نقل و انتقالات فوتبال حرفه‌ای است، راه‌های انتقال این بازیکن را به شکل کامل بررسی کردم که آنجا متوجه مسدود بودن پنجره نقل و انتقالاتی آن باشگاه شدم. با این وجود نخستین آفر مبنی بر علاقه‌مندی باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن را به باشگاه کایسری را ارسال کردیم و از آن‌ها درخواست شد تا شرایط خود برای این ترانسفر را به‌صورت رسمی به ما اعلام کنند.

او یادآور شد: پس از گذشت ۱۰ روز و بی‌توجهی باشگاه کایسری، مجددا آفر جدیدی به این باشگاه ارسال و در آن تاکید کردیم که مبلغ مورد نظرتان بابت صدور رضایت‌نامه آقای علی کریمی را به ما اعلام کنید تا مقدمات این انتقال فراهم شود و مذاکرات وارد فاز عملیاتی شود.

بختیاری تصریح کرد: با وجود ارسال آفر د‌وم و پیگیری فراوان، مجددا با بی‌تفاوتی باشگاه کایسری روبه‌رو شدیم و در نتیجه ناچار به مذاکره تلفنی با آقای علی کریمی شدیم تا شاید راهی برای کسب نتیجه دلخواه به دست بیاوریم. آقای علی کریمی در جریان این تماس به ما اعلام کردند مدتی است مدیر تیم و مدیر فنی از باشگاه اخراج شده و فقط یک نماینده به‌عنوان متولی در کایسری رفت‌وآمد دارد که وی به زبان انگلیسی تسلط ندارد و تنها زبان ترکی بلد است و بازیکنان هم به‌شدت از این موضوع ناراحت هستند؛ از جمله خود آقای کریمی که امکان پیگیری امور مرتبط با انتقالش را پیدا نکرد و به ما اعلام کرد به واسطه این اتفاقات مکاتبات رسمی استقلال بی‌پاسخ مانده است.

معاون حقوقی و بین‌الملل باشگاه استقلال اضافه کرد: در جریان گفتگو با آقای کریمی با توجه به اینکه در جریان مسدود بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی کایسری اسپور بودیم؛ برای اینکه مشکل مرتفع شود و از آنجا که باشگاه استقلال این مجوز را به بنده داده بود که برای پیشرفت مذاکرات از هیچ اقدامی دریغ نکنیم به آقای کریمی پیشنهاد اقاله قرارداد با کایسری اسپور را دادیم تا با پرداخت وجه رضایت‌نامه از طرف آقای کریمی به باشگاه طرف قرارداد، امکان انتقال مهیا شود، چون پنجره نقل و انتقالاتی تیم به دلیل مسائل انضباطی مسدود شده بود تا به این ترتیب ایشان به‌عنوان بازیکن آزاد قادر به انجام مذاکره با باشگاه دیگر شود.

او ادامه داد: ایشان به ما اعلام کرد با توجه به مسدود بودن پنجره نقل‌وانتقالات این باشگاه، آن‌ها قادر به جذب بازیکن جدید نیستند؛ به همین خاطر وقتی نتوانند بازیکن جدید بگیرند، اجازه جدایی به من را نمی‌دهند، ایشان حتی به ما اعلام کرد سرمربی تیم تهدید کرده چنانچه تو از باشگاه جدا شوی من هم در باشگاه نمی‌مانم. از سوی دیگر، چون آقای کریمی سال گذشته با این باشگاه سه ساله تمدید کرده بود، جدایی و فسخ دو طرفه قرارداد برای او باشگاه طرف قراردادش به سادگی امکان‌پذیر نبود.

بختیاری عنوان کرد: تمام مکاتبات عنوان شده در خصوص مذاکره برای جذب آقای علی کریمی با اسناد مکتوب قابل ارائه است. از طرفی آقای علی کریمی نیز در روند کامل این پروسه قراردارد. نکته قابل تامل اینجا بود که آقای علی کریمی هم صراحتا عنوان کردند من خودم تمایل به حضور در باشگاه استقلال را دارم، اما تا مادامی که پنجره نقل و انتقالاتی کایسری مسدود باشد و تکلیف مدیریت باشگاه روشن نشود، هیچ اتفاق مثبتی رقم نخواهد خورد.

منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین