کد خبر: ۹۲۵۹
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۸۴ - ۱۳:۵۳
فرمانده انتظامي استان تهران خبر داد:

سردار قلابی دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز : ‌فرمانده پليس استان تهران در خصوص دستگيري يك سردار قلابي گفت: حدود ساعت بيست 18 مرداد ماه شخصي به نام «جبارــ ح» 43 ساله ملبس به لباسي با درجه سرداري در كلانتري 14 رسالت (عظيميه) حضور يافت و در رابطه با كشف جسد مجهول‌الهويه اي كه متعلق به يك زن بود، تحقيق و كنجكاوي كرد.

وي افزود: با ادامه پيگيري اين شخص پيرامون جسد زن، ماموران كلانتري نسبت به سوالات او مشكوك شده و درخواست كارت شناسايي از وي كردند كه فرد مذكور پس از ضد و نقيض‌گويي‌هاي متعدد به قلابي بودن لباس و درجه خود اعتراف كرد.

فرماندهي انتظامي استان تهران افزود: متهم دستگير شده در بازجويي‌هاي به‌عمل آمده اعتراف كرد:صرفا براي ارضاي حس كنجكاوي خود در خصوص جسد كشف شده از لباس پليس سوءاستفاده كرده و هيچ انگيزه خاصي در اين رابطه نداشته‌ام.
گفتني است، نامبرده جهت تحقيقات كاملتر و روشن شدن كامل موضوع به منظور بازجويي در اختيار ماموران اداره آگاهي قرار گرفت.

فاش شدن يك شوهركشي با كشف جسد پس از 4 سال:

فرماندهي انتظامي استان تهران از كشف يك جسد پس از 4 سال خبر داد و  گفت: در ساعت 11 صبح روز 18 مرداد ماه شخصي به نام «صميم» 14 ساله به همراه عمويش با در دست داشتن نامه‌اي از اداره كل پليس بين‌الملل نيروي انتظامي در اداره آگاهي اسلامشهر حاضر و خواستار تحقيق پيرامون كشف جسد پدرش به نام «عبدالصميم» 35 ساله تبعه افغانستان شد.

سردار زارعي افزود: «صميم» فرزند مقتول در بازجويي‌هاي ماموران اظهار داشت كه حدود 4 سال پيش كه در شهرك واوان اسلامشهر سكونت داشتيم، مادرم را به همراه «همايون» در حالي كه خاك باغچه را كنده بودند، ديدم.

فرمانده پليس استان تهران گفت كه اين نوجوان در بازجويي‌ها اظهار كرده است :زماني‌كه علت را از مادرم جويا شدم، تنها گفت لوله آب بسته شده است.سپس در حالي كه از عزيمت پدرم به افغانستان خبرداد، به بهانه‌اي مرا از منزل بيرون كرد.

«صميم» افزود: مادرم پس از چند روز لباس‌هاي پدرم را سوزاند و پس از آن راهي افغانستان شديم كه در آنجا عمويم از مادرم شكايت كرد و پليس افغانستان نيز او را به‌عنوان متهم به قتل پدرم دستگير كرد. 

ماموران با راهنمايي «صميم» به آدرس مورد نظر اعزام شده و جسد مقتول را كشف كردند. تحقيقات پليس نشان داد كه زن متهم به قتل با همايون رابطه غيراخلاقي داشته است.


كشف قتل و دستگيري قاتل در پاكدشت:

فرمانده پليس استان تهران در خصوص كشف قتل ديگري در استان و دستگيري قاتل  گفت: در پي مراجعه خانواده اي به ماموران اداره آگاهي پاكدشت و اعلام مفقوديت فرزندشان به نام «سعيد ــ م»، بررسيهاي لازم پليس آغاز و جسد مضروب «سعيد» در كانال آب فرون‌آباد پاكدشت كشف شد.

همچنين پس از مطالعه دقيق محتويات پرونده، موتور«سعيد» پس از گذشت 5 ماه از وقوع جرم در استان گلستان كشف شد. با اعزام پرسنل آگاهي و با صدور نيابت قضايي به استان گلستان راكب موتورسيكلت مسروقه بنام «ناصر ــ ل» دستگير و در تحقيقات انجام شده به خريداري وسيله نقليه از شخصي بنام «ابوالفضل ــ الف» معترف شد.

سردار زارعي تصريح كرد: در پي اعترافات «ناصر» با تلاش ماموران آگاهي پس از سه روز تعقيب و گريز شخصي به‌نام «‌ابوالفضل» دستگير و با اعتراف به قتل، با صدور قرار روانه زندان شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین