کد خبر: ۹۲۵۹۰۳
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱

فخری: کمر ایران را مقابل مجارستان شکستند/ تیم آشفته‌ای را تحویل گرفتم

سرمربی تیم ملی شمشیربازی ایران گفت:خسته شدم آنقدر درباره داوری صحبت کردم اما همه دیدند که در بازی نیمه‌ نهایی کمر تیم را شکستند.
فخری: کمر ایران را مقابل مجارستان شکستند/ تیم آشفته‌ای را تحویل گرفتم
آفتاب‌‌نیوز :

پیمان فخری پس از باخت تیم ملی شمشیربازی سابر ایران برابر فرانسه و از دست دادن مدال برنز المپیک پاریس گفت: سه المپیک است که به خاطر یک ضربه مدال را از دست می‌دهیم. همه دیدند در بازی نیمه‌نهایی چه اتفاقی افتاد. تمام سایت‌های معتبر شمشیربازی تصویر آن ضربه را منتشر کردند. من برای داور مسابقه هم اشک‌ها را فرستادم.

او ادامه داد: تیم ما شروع بسیار خوبی داشت. آمریکا سخت‌ترین حریف ما در این رویداد بود و ما توانستیم این تیم را شکست دهیم؛ تیمی که در یک سال گذشته باز‌ها مجارستان و فرانسه را شکست داده بود. اما در بازی نیمه‌نهایی کمر تیم ما را شکستند. ما را در بازی برده شکست دادند. خودم خسته شده‌ام که آنقدر درباره داوری حرف زده‌ام.

فخری با اشاره به رویارویی با فرانسه مقابل ۱۰ هزار تماشاگر گفت: تیم بعد از بازی نیمه نهایی پاشید. پیش از بازی خیلی با بچه‌ها صحبت کردم که وارد بازی این تیم نشوید، اما بچه‌ها نتوانستند خودشان را کنترل کنند.

او در پاسخ به این سوال که مدتی از تیم ملی دور بوده و آیا این موضوع در به هم ریختن تیم تاثیر داشته است، گفت: من دو ماه است که تیم را تحویل گرفته‌ام و در این دو ماه چنین تیم خوبی را آماده کرده‌ام. قطعا اگر زمان بیشتری در اختیار داشتم تیم را طور دیگری می‌بستم. شاید همین بچه‌ها به ترکیب تیم می‌رسیدند، اما حتما انتخابی می‌گذاشتم تا کسانی که در تیم بودند، حاشیه امنیت نداشته باشند. شما دیدید که یکی از بازیکنان چطور کار را زمین گذاشت و فقط سه ضربه زد.

فخری در ارتباط با حضور کریستین بائو به عنوان مربی تیم ملی گفت: اجازه بدهید من در این رابطه صحبت نکنم. کریستین بائو هیچ وقت سرمربی تیم ملی ایران نبوده است. بچه‌های ما در کمپ کریستین بائو تمرین می‌کردند. این مربی کلا دو جلسه با علی پاکدامن تمرین کرده بود در حالی که سرمربی باید با بچه‌ها تن به تن تمرین کند. این تیم پنج ماه مربی نداشت، اما هیچ کسی نپرسید چرا؟! این تیم با کمپی که رفت، فرصت بدنسازی را هم از دست داد.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی با اشاره به اینکه تیم به هم ریخته‌ای را دست گرفتم، گفت: آنقدر این تیم آشفته شده بود که من حتی نمی‌توانستم هیجانات بچه‌ها را در بازی آخر کنترل کنم.

در ادامه این گفتگو پیمان فخری با سوالی درباره اختلاف در تیم ملی مواجه شد که ترجیح داد به این سوال پاسخ ندهد و سکوت کرد.

او همچنین درباره ادامه همکاری‌اش با تیم ملی نیز گفت: اجازه بدهید در این رابطه هم حرفی نزنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین