کد خبر: ۹۲۵۹۰۴
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳

پیام مخبر به‌مناسبت شهادت اسماعیل هنیه

سرپرست سابق ریاست جمهوری در پیامی به‌مناسبت شهادت اسماعیل هنیه، نوشت: خون این مجاهد نستوه و خستگی‌ناپذیر چونان موجی خروشان این قوم طغیانگر را غرق می‌سازد.
پیام مخبر به‌مناسبت شهادت اسماعیل هنیه
آفتاب‌‌نیوز :

مخبر، سرپرست سابق ریاست جمهوری در پیامی ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، تاکید کرد که خون این مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر چونان موجی خروشان این قوم طغیانگر را غرق می‌سازد.

در پیام محمد مخبر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

اقدام تروریستی علیه شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس نمایشی بزدلانه از سوی رژیمی غاصب بود که تاکنون هیچ وقت نتوانسته است در میدان جنگ مردانه مبارزه کند و گویا راهی جز کشتن زنان، کودکان و افراد بی‌گناه و ترور شبانه شخصیت‌های سیاسی به دور از شهر و کاشانه خویش ندارد.

رژیم صهیونیستی بار دیگر حتی به حامیان خود نشان داد که به هیچ قانون و مسلکی پایبند نیست و چنان افسار گسیخته است که روزی دولت‌های غربی پشتیبان خود را نیز در هلاکت خویش سهیم می‌سازد.

این مرد بزرگ تعداد زیادی از اعضای خانواده خود را نیز در کشتار‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی از دست داده بود و اکنون به خانواده و همرزمان شهیدش پیوست.

اینجانب شهادت ایشان را به همه ملت‌های آزاده جهان علی‌الخصوص ملت مقاوم فلسطین تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

بدون تردید این اقدام کور و تروریستی عزم جبهه مقاومت اسلامی را در سرتاسر منطقه برای نابودی این رژیم کودک کش راسخ‌تر از گذشته خواهد کرد.

اطمینان دارم که خون این مجاهد نستوه و خستگی‌ناپذیر چونان موجی خروشان این قوم طغیانگر را غرق می‌سازد.

خداوند او را مشمول رحمت خویش قرار دهد و با اولیا و صلحا محشور گرداند.

محمد مخبر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین