کد خبر: ۹۲۵۹۲۵
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸

روش عجیب هریس برای غلبه بر ترامپ

ترامپ که لحظه‌ای از تحقیر حریفان غافل نمی‌شود و حتی از تقلید نحوه سخن گفتن آنها هم ابایی ندارد به شدت از مورد تمسخر واقع شدن بیزار است.این همان نقطه ضعف بزرگ دونالد ترامپ است که برخلاف جو بایدن، جایگزین احتمالی‌اش کامالا هریس به خوبی از آن آگاه است و به شکلی هوشمندانه برای ضربه زدن به کارزار انتخاباتی رقیب جمهوری‌خواه از آن استفاده می‌کند.
روش عجیب هریس برای غلبه بر ترامپ
آفتاب‌‌نیوز :

ترامپ که لحظه‌ای از تحقیر حریفان غافل نمی‌شود و حتی از تقلید نحوه سخن گفتن آن‌ها هم ابایی ندارد به شدت از مورد تمسخر واقع شدن بیزار است. این همان نقطه ضعف بزرگ دونالد ترامپ است که برخلاف جو بایدن، جایگزین احتمالی‌اش کامالا هریس به خوبی از آن آگاه است و به شکلی هوشمندانه برای ضربه زدن به کارزار انتخاباتی رقیب جمهوری‌خواه از آن استفاده می‌کند.

فرانس‌پرس در گزارشی که به این موضوع اختصاص یافته از تمایل دموکرات‌ها و نامزد احتمالی‌اشان در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر برای جا انداختن عبارت «مضحک» و یا «عجیب و غریب» برای توصیف دونالد ترامپ پرده برداشته است. در ابتدای این گزارش آمده است: دموکرات‌ها عبارت «عجیب و غریب» را سلاحی مخفی برای شکست دادن دونالد ترامپ می‌دانند و در پی آن هستند که این صفت به واژه سال ۲۰۲۴ تبدیل شود. این رویکرد را می‌توان در یکی از بیانیه‌های ستاد انتخاباتی کامالا هریس به وضوح مشاهده کرد، جایی که پرسیده می‌شود «آیا ترامپ پیر و عجیب و غریب به نظر نمی‌آید؟» کامالا هریس برای این سوال یک پاسخ ساده و کوتاه دارد؛ او می‌گوید: «این کاملا عجیب است.»

ترامپ حرفه سیاسی خود را بر مبنای تحقیر و تمسخر دیگران، از رقبا گرفته تا همکاران خودش، بنا نهاده، اما هرگز تحمل این را ندارد که مورد تمسخر و یا سوژه لطیفه و شوخی‌های دیگران قرار گیرد.

نامزد جمهوری‌خواهان در یکی از گردهمایی‌های اوایل ماه جاری گفته بود: «من از این که مردم مرا مسخره کنند، متنفرم.» فرانس‌پرس در ادامه آورده است که جا انداختن عبارت «عجیب و غریب» که به ظاهر برای مزاح و خندان مردم و در اصل از روی تمسخر برای توصیف ترامپ به کار برده می‌شود تلاشی از سوی هریس و یارانش برای بالا کشیدن جایگاه کارزار انتخاباتی آن‌ها در برابر جمهوری‌خواهان است.

در حالی که جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا از سخنرانی‌های رسمی و مهم خود برای نشان دادن ترامپ به عنوان یک شیاد و تهدید استفاده می‌کند، تیم هریس تلاش دارد تا شخصیت نامزد جمهوری‌خواه را به چیزی شبیه به یک «دلقک نفرت‌انگیز» تقلیل دهد.

حملات کلامی اکنون به بخشی جدایی‌ناپذیر از بیانیه‌های ستاد انتخاباتی کامالا هریس تبدل شده است؛ به نحوی که در یکی از آن‌ها چنین آمده است: «در مجموع، او شبیه کسی است که حتی نمی‌خواهید در یک رستوران کنارش بنشینید، چه برسد به این که رئیس جمهوری ایالات متحده باشد.».

اما وقتی صحبت از جی دی ونس، نامزد منتخب دونالد ترامپ برای معاونت ریاست جمهوری به میان می‌آید، این حملات و تمسخر‌ها شدیدتر هم می‌شود.

اظهارات تحقیر‌آمیز آقای ونس درباره «زنان بدون فرزند گربه‌دار»، زنانی مانند هریس که فرزندی به دنیا نیاورده‌اند، او را از دید دموکرات‌ها در دسته افراد «فوق‌العاده عجیب و غریب» قرار می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین