کد خبر: ۹۲۶۰۷۵
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹
در تمامی جبهه‌ها وارد یک مرحله جدید شده‌ایم؛ دشمن باید منتظر خونخواهی باشد

حسن نصرالله خطاب به اسرائیل: اندکی خوشحال شدید و بسیار گریه خواهید کرد

دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود در مراسم تشییع پیکر شهید فؤاد علی شُکر (سید محسن) گفت که در مقاومت، فرماندهان و رهبران همچون رزمندگان و مردم  در مرکز میدان به شهادت می‌رسند.
حسن نصرالله خطاب به اسرائیل: اندکی خوشحال شدید و بسیار گریه خواهید کرد
آفتاب‌‌نیوز :

گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی در مراسم تشییع پیکر شهید فؤاد علی شکر، در حسینیه سیدالشهداء در منطقه ضاحیه بیروت، شهادت اسماعیل هنیه را به جنبش حماس و گردان‌های عزالدین قسام و ملت فلسطین تبریک و تسلیت گفت.

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: «ما شریک و همراه حماس در مقاومت و شهادت هستیم و پیروزی قطعی را به ارمغان خواهیم آورد».

حسن نصرالله گفت که در گروه‌های مقاومت رهبران و فرماندهان همچون رزمندگان به شهادت می‌رسند.

او گفت که دشمن صهیونیستی در ترور شهید فؤاد شکر ساختمانی مملوء از غیرنظامیان را در منطقه «حاره حریک» هدف قرار داد و در بین شهداء علاوه بر این شهید، یک شهید ایرانی و ده‌ها مجروح نیز حضور داشتند.

سید حسن نصرالله تأکید کرد که حمله به منطقه ضاحیه، صرفا یک عملیات ترور نبود، بلکه حمله به یک ساختمان غیرنظامی بود.

نصرالله در خصوص این جنایت گفت: «دشمن چند روز قبل از حمله گفته بود که این اقدامش یک واکنش و انتقام‌جویی است، اما ما به هیچ وجه این ارزیابی و توصیف را قبول نداریم، دشمن اقدام به انجام بزرگترین عملیات فریب و دروغ‌گویی کرده و گفته بود که شهید ما قاتل کودکان مجدل شمس بود، اما حمله به ضاحیه واکنش به رخ‌داد مجدل شمس نبود و ما قبول نداریم که دشمن خود را در مقام مدعی و قاضی و جلاد بداند».
 او در ادامه حمله به ضاحیه را بخشی از جنگ اسرائیل و آمریکا در منطقه غرب آسیا دانست و گفت: «هرگونه مسئولیت خود را در خصوص رخ‌داد مجدل شمس تکذیب کردیم، ما این جرئت و شجاعت را داریم که اگر اشتباهی مرتکب شویم را به زبان آوریم، چنان که چنین چیزی پیش از این سابقه داشته است».

رهبر مقاومت لبنان در این باره افزود: «پس از انفجار مجدل شمس، اقدام به انجام تحقیقات دقیق داخلی کردیم تا مطمئن شویم که ما مسئول آن اتفاق نیستیم، بسیاری از تحلیل‌ها از موشک‌های پدافندی سخن می‌گویند و دشمن نیز سابقه این را دارد که موشک‌های پدافندی‌اش جای دیگری اصابت کنند».

حسن نصرالله گفت که دشمن اسرائیلی پس از انفجار مجدل شمس با هدف تبرئه خود به سرعت مقاومت را متهم و اقدام به فتنه‌گری در میان اهالی جولان و طائفه دروزی‌ها و مقاومت و شیعیان کرد».

دبیرکل حزب‌الله، در ادامه از آگاهی و هوشیاری رهبران بزرگان دروزی‌ها در مجدل شمس تشکر کرد و در ادامه به خانواده شهدای این منطقه تسلیت گفت.

حسن نصرالله افزود: «ما هزینه پشتیبانی و حمایت خود از غزه را پرداخت کرده‌ایم و شهادت سید محسن اولین هزینه ما نیست، بلکه صد‌ها شهید که در بینشان فرماندهان هستند داده‌ایم، ما این هزینه را می‌پذیریم که از سر ایمان وارد این نبرد شده‌ایم».

دبیرکل حزب‌الله لبنان در خصوص ترور شهید هنیه نیز گفت: «دشمن تصور کرده است که شهید هنیه را در خاک ایران ترور می‌کند و ایران ساکت می‌ماند؟ سخنان امام خامنه‌ای در شهادت اسماعیل هنیه شدیدتر از سخنان ایشان در زمان حمله به کنسولگری ایران در دمشق بود، چرا که این ترور تنها تجاوز به حاکمیت ایران نبود بلکه تجاوز به امنیت ملی و هیبت و شرافت بود».

سید مقاومت لبنان خطاب به رژیم اسرائیل گفت: «اندکی خوشحال شدید و بسیار گریه خواهید کرد، شما هنوز نمی‌دانید چه خط قرمزی را رد کرده و چه کار کرده و تا کجا‌ها رفته‌اید».

نصرالله افزود: «ما در تمامی جبهه‌ها وارد یک مرحله جدید شده‌ایم و دشمن باید منتظر خونخواهی شرافتمندان در منطقه باشد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین