کد خبر: ۹۲۶۱۰۰
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰

آنچلوتی: رونالدو اسطوره است/ توپ طلا به وینیسیوس می‌رسد

سرمربی رئال مادرید کارکردن با کریستیانو رونالدو را بسیار لذتبخش و آسان دانست. او پیش‌بینی کرد وینیسیوس برنده توپ طلا خواهد بود.
آنچلوتی: رونالدو اسطوره است/ توپ طلا به وینیسیوس می‌رسد
آفتاب‌‌نیوز :

رئال مادرید فصل درخشانی را با کارلو آنچلوتی پشت سر گذاشت و توانست قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا را به دست آورد.

به نوشته روزنامه اسپانیایی آس، وینیسیوس، دنی کارواخال و جود بلینگام سه بازیکن رئال به شمار می‌آیند که شانس بردن توپ طلا را دارند.

کارلو آنچلوتی درباره شانس اصلی کسب توپ طلا گفت: هم وینیسیوس و هم کارواخال و بلینگام فصل بسیار خوبی را تجربه کردند و هر سه بازیکن گل‌های بسیار حساسی را به ثمر رساندند، اما به نظرم وینیسیوس توپ طلا را خواهد برد.

او درباره کریستیانو رونالدو گفت: رونالدو یک اسطوره است. کارکردن با او لذتبخش و ساده است. برای یک مربی بسیار خوب است که بازیکنی را داشته باشد که در هر بازی گل می‌زند.

کارلتو درباره ادن هازارد و دلیل موفق‌نشدنش در رئال گفت: هازارد بازیکن خوبی بود، اما زیاد مصدوم می‌شد و این مشکلاتی برایش به وجود آورد، اما مشکل دیگر او این بود که برای قرارگرفتن در ترکیب و بازی‌کردن مبارزه نکرد و نجنگید. هازارد باید تلاش بیشتر می‌کرد. او حس رقابت‌کردن نداشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین